دشت اول شاگردان خمز با گل دیرهنگام/ تراکتور مُرد تا بُرد!
دشت اول شاگردان خمز با گل دیرهنگام/ تراکتور مُرد تا بُرد!
تراکتور با پیروزی خانگی مقابل مس رفسنجان به اولین برد خود در فصل جدید دست یافت.

به گزارش شمس، در آغاز مسابقات هفته چهارم لیگ برتر فوتبال کشور، لحظاتی پیش تیم تراکتور با گل دقایق پایانی «مهدی عبدی» از سد میهمانش مس رفسنجان گذشت تا اولین برد خود در فصل جدید را به زحمت دشت کند.

تراکتور که با سه باخت پیاپی و حواشی فراوان به استقبال این بازی آمده بود، با ترکیب متفاوت وارد زمین شد و پاکو خمز از سعید آقایی و سیدمحمد حسینی در لیست اولیه خود استفاده کرده بود.

در نیمه اول تراکتوری‌‌ها کاملاً سوار بر بازی بودند و با اینکه با عملکرد رو به جلوی خود مس را وادار به عقب‌نشینی کرده بودند اما نتوانستند لایه‌های دفاعی حریف را باز کنند و در پایان این نیمه با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

در نیمه دوم نیز میزبان از همان دقایق ابتدایی کار را هجومی آغاز کرد اما همچون نیمه اول در خلق موقعیت ناموفق بود و حملات نصفه و نیمه این تیم هم ثمری نداشت.

با نزدیک شدن به دقایق آخر بازی و ناکامی شاگردان خمز در گلزنی، صبر هواداران حاضر در ورزشگاه لبریز شد و تی‌تی‌ها شعارهای بسیار تندی را علیه بازیکنان و مدیران تیم خود سر دادند.

تراکتور در جو سنگین یادگار زیر فشار قرار داشت و نمی‌توانست راه نفوذ به دروازه مس رفسنجان را پیدا کند تا اینکه در دقیقه ۸۵ همکاری دو بازیکن تعویضی این تیم بالاخره سد دفاعی حریف را شکست.

سانتر سیدمهدی حسینی به پشت مدافعان مس رفسنجان با ضربه مهدی عبدی به تور دروازه حامد لک چسبید تا مهاجم جدید تراکتور در نخستین بازی پایش به گلزنی باز شده و فرشته نجات این تیم شود.

بعد از این گل فضای ورزشگاه ۱۸۰ درجه عوض شد و هواداران معترض که از گل برتری تیمشان به وجد آمده بودند، به شدت مهدی عبدی و پاکو خمز را تشویق کردند.

بدین ترتیب تراکتورِ خمز در شبی که فشار زیادی را تحمل کرد، درنهایت با یک گل دیرهنگام برابر مسِ ساکت الهامی به پیروزی رسید و اولین سه امتیاز فصل را کسب کرد.

در جدول لیگ برتر فوتبال، تراکتور سه امتیازی شد و موقتا به مکان یازدهم صعود کرد اما در سوی دیگر مس رفسنجان ۲ امتیازی ماند تا با حضور در رده چهاردهم وضعیتش بحرانی شود.

انتهای پیام/