دریافت مالیات باید توام با عدالت و رضایت باشد
دریافت مالیات باید توام با عدالت و رضایت باشد
مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌شرقی گفت: در سال مهار تورم، تلاش بر آن است که با افزایش عدالت مالیاتی و وصول مالیات حقه دولت به صورت عادلانه، در راستای جلوگیری از تورم گام برداریم.

به گزارش شمس، عیسی اورج‌زاده صبح امروز در جمع اصناف و کسبه شهرستان مرند اظهار داشت: در سال مهار تورم، تلاش بر آن است که با افزایش عدالت مالیاتی و وصول مالیات حقه دولت به صورت عادلانه، در راستای جلوگیری از تورم گام برداریم.

وی در این دیدار با اشاره به تسهیلات مقرر در اجرای تبصره ماده ۱۰۰ به مودیان مالیاتی توصیه کرد در فرصت کم باقیمانده تا پایان ماه خرداد، از مزایای این ماده قانونی استفاده نمایند.

اورج‌زاده در این جلسه با اشاره به مهلت تسلیم اظهارنامه‌های مالیاتی مشاغل، خاطرنشان کرد: مهلت قانونی ارسال الکترونیکی اظهارنامه ۳۱ خرداد است که این مهلت قابل تمدید نمی‌باشد.

وی در ادامه به  تمام سوالات و ابهامات رؤسای اتحادیه و نمایندگان اصناف شهرستان مرند پاسخ داد.

داوود عباسی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرند نیز در این جلسه به پیشگامی اصناف در تمامی عرصه‌های انقلاب اشاره کرد و گفت: اصناف و کسبه در خط مقدم جنگ اقتصادی هستند.

عباسی افزود: یکی از اهداف دولت حل مشکلات اقتصادی مردم است و در این راستا نهایت اهتمام برای رفع مشکلات مالیاتی اصناف انجام خواهد گرفت.

شایان ذکر است، جلسه رسیدگی به مسائل و مشکلات اصناف و صاحبان مشاغل شهرستان مرند، با حضور مدیرکل امور مالیاتی استان، فرماندار ویژه شهرستان مرند، فرمانده بسیج اصناف استان، رئیس اداره صمت، رئیس اتاق اصناف و روسای اتحادیه های صنفی مرند برگزار شد.

پایان پیام/