دانشگاه علوم پزشکی تبریز نخبگان را جذب می‌کند
دانشگاه علوم پزشکی تبریز نخبگان را جذب می‌کند
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی تبریز از برنامه جامع این مجموعه برای جذب و به کارگیری نخبگان رشته های مختلف پزشکی خبر داد.

به گزارش شمس، علی جنتی اظهار کرد: در راستای تحقق برنامه راهبردی و با هدف جذب نخبگان برای فعالیت در بخش های مختلف دانشگاه علوم پزشکی تبریز اقدامات اولیه و اداری انجام شده است و به تدریج تعدادی از نخبگان با همکاری و هماهنگی بنیاد نخبگان جذب می شوند.

وی با اشاره به اینکه مصاحبه استخدامی تعداد ۱۸ نفر از نخبگان معرفی شده توسط بنیاد ملی نخبگان در دانشگاه علوم پزشکی تبریز انجام شده است، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی تبریز امیدوار است با پیگیری برنامه جذب نخبگان علاقه‌مند به فعالیت در زمینه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی، سطح کیفی خدمات بهداشتی درمانی را ارتقا دهد.

جنتی ادامه داد: در دستگاه‌های اجرایی تیمی حرفه‌ای شامل گروهی از اساتید دانشگاه، حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع، مدیریت منابع انسانی و افراد متخصص واجد شرایط از طرف سازمان امور استخدامی برای انجام مصاحبه های تخصصی در دانشگاه علوم پزشکی تبریز مستقر شده است.

وی با بیان اینکه روش‌های مصاحبه حضوری در چارچوب روش مصاحبه بنیاد ملی نخبگان است، گفت: این تیم شایستگی ها، توانمندی ها و جنبه های حرفه‌ای افراد شرکت کننده در مصاحبه حضوری را ارزیابی و افراد مستعد برای فعالیت در واحدهای دانشگاه علوم پزشکی را شناسایی کرده و مکاتبات برای جذب آنها به وزارتخانه را صورت داده است.

دانشگاه علوم پزشکی مرکز آذربایجان شرقی با داشتن حدود ۹ هزار نفر دانشجو در ۲۰۰ رشته تحصیلی و ۳۳ واحد آموزشی جزو دانشگاه های برتر کشور به شمار می رود و در حال حاضر ۱۹۰ دانشجوی خارجی نیز در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند.

این دانشگاه ۸۷۵ عضو هیات علمی دارد و با برخورداری از ۳۰ مرکز تحقیقاتی تاکنون حدود ۱۰ هزار طرح تحقیقاتی را به جامعه علمی ارایه کرده است.

انتهای پیام /