خمز: خیلی پایین‌تر از سطح تراکتور بازی کردیم
خمز: خیلی پایین‌تر از سطح تراکتور بازی کردیم
سرمربی تیم تراکتور گفت: ذوب آهن در خط دفاعی عملکرد خوبی داشت و ما هم خیلی پایین‌تر از سطح تراکتور بازی کردیم.

به گزارش شمس، پاکو خمز در نشست خبری بعد بازی مقابل ذوب آهن اصفهان، اظهار داشت: امروز در حد انتظار ظاهر نشدیم و پایین‌تر از سطح خودمان کار کردیم. این بازی به من حس بد و تیم ترسو را داد.

وی در خصوص اینکه چرا تراکتور نتوانست موقعیت‌های متعدد گلزنی ایجاد کند؟ بیان کرد: تیم حریف در خط دفاعی خیلی خوب کار کرد. ما هم خیلی پایین‌تر از حد خودمان بودیم. امروز برخی چیزها از ذهنم عبور کرد. تعدادی از بازیکنان در حد باشگاه تراکتور نبودند. امروز نمی‌توان کسی را نجات داد، از جمله من. همه بد بودند و با غرور کار کردیم.

وی با اشاره به صحبت‌های قبلی‌ در نشست خبری دیدار با سپاهان، گفت: فرقی نمی‌کند این بازیکنان از کجا آمده‌اند. من و باشگاه در انتخاب برخی از بازیکنان اشتباه کردیم. این بازیکنان، یک دهم آن انتظاری که داشتیم را به نمایش گذاشته‌اند و توقع ما فراتر از این است.

خمز ادامه داد: ما در یکسری دیدارها عملکرد بهتری داشتیم و توانستیم دروازه‌مان را بسته نگه داریم. اما گلزنی برای‌مان سخت شده است و سه بازی با اختلاف یک گل پیروز شدیم. البته تیم در آن دیدارها عملکرد خوبی داشت.

سرمربی تراکتور خاطرنشان کرد: تیم در دو بازی اخیر اشتباهات زیادی داشته و بازیکنانی که در تراکتور بازی می‌کنند؛ نباید در کنترل توپ، پاس و سانتر اشتباه کنند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا به آینده تراکتور امیدوار هستید؟ گفت: اگر با روال امروز بازی کنیم، نباید امیدوار باشیم.

خمز در خصوص تغییر پست برخی بازیکنان، بیان کرد: من بازیکنانم را در پستی قرار می‌دهم که می‌دانم توانایی بازی در آن جا را دارند. زمانی که بازیکنان محروم و مصدوم داریم، به ناچار تغییر پست می‌دهیم، ولی در شرایط عادی همه در پست تخصصی خودشان بازی می‌کنند. امروز نیز به غیر از محمد آقاجان‌پور که در دقایق پایانی برای استفاده از قدرت سرزنی به خط حمله اضافه کردیم؛ مابقی نفرات در پست خودشان بازی کردند. در مجموع خوب نبودیم و این عملکرد مایه آبروریزی بود.

پایان پیام/