خدمات کتابخانه‌‌ای تعطیل پذیر نیست/ رسیدگی به کتابخانه‌های مناطق حاشیه‌نشین و کم‌برخوردار
خدمات کتابخانه‌‌ای تعطیل پذیر نیست/ رسیدگی به کتابخانه‌های مناطق حاشیه‌نشین و کم‌برخوردار
مدیرکل جدید کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌شرقی گفت: خدمات کتابخانه‌ای تعطیل پذیر نیست و رسیدگی به کتابخانه‌های مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار در اولویت ما قرار دارد.

به گزارش شمس، اسد بابایی ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: از اعتماد دبیر کل و معاونین نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور سپاسگزارم.

وی در ادامه خطاب به نمایندگان گفت: از این تریبون از نمایندگان مجلس در استان می‌خواهم همراه ما باشند، مشکلات زیادی در کتابخانه‌ها داریم.

مدیرکل جدید کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌شرقی افزود: مدیران قبلی زحمات زیادی کشیده‌اند، اما برای رسیدن به ایده آل فاصله‌هایی وجود دارد که محقق نمی‌شود، جز همراهی و همدلی کتابداران.

وی با تاکید بر اهمیت پرداخت به مناطق محروم خاطرنشان کرد: هدف اصلی ما رفتن به حاشیه های شهر و دیدن معضلات کتابخانه‌ها است، رسالت ما طبق منویات مقام معظم رهبری این است که به حاشیه نشین‌ها و کسانی‌که درد انقلاب را کشیده‌اند برسیم.

بابایی در ادامه با اشاره به همکاران اداره کل کتابخانه استان گفت: اولین جلسه‌ای که فردا خواهم داشت با کتابداران خواهد بود.

وی در پایان با تاکید بر اینکه تعامل خوبی با ادارت و خیرین خواهیم داشت، گفت: اميدوارم بتوانیم خواسته‌های مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای و رئیس جمهور دولت انقلابی را تحقق بخشیم.

انتهای پیام/