خدمات‌رسانی ۴۳۰ اتوبوس به زائران اربعین/ آذربایجانی‌ها زمان رفت و برگشت‌شان را مدیریت کنند
خدمات‌رسانی ۴۳۰ اتوبوس به زائران اربعین/ آذربایجانی‌ها زمان رفت و برگشت‌شان را مدیریت کنند
علیزاده گفت: تعداد ۳۳۰ دستگاه اتوبوس مربوط به ناوگان حمل و نقل عمومی و ۱۰۰ دستگاه اتوبوس شرکت‌های حمل و نقل مسافربری زائران اربعین حسینی را در استان جابجا می‌کنند.

به گزارش شمس، اورجعلی علیزاده صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: ۴۳۰ دستگاه اتوبوس ناوگان حمل و نقل عمومی و شرکت‌های مسافربری زائران اربعین حسینی را در استان جابجا می‌کنند.

وی افزود: از این تعداد ۳۳۰ دستگاه اتوبوس مربوط به ناوگان حمل و نقل عمومی و ۱۰۰ دستگاه اتوبوس شرکت‌های حمل و نقل مسافربری هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی با اشاره به آمادگی این اداره کل برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی، عنوان کرد: با توجه به اینکه پیک (اوج) سفر زائران از ۲۴ تا ۲۹ مهر و زمان بازگشت آنان است بنابراین باید زمان رفت و برگشت سفر خود را مدیریت کنند تا با مشکل مواجه نشوند.

وی با بیان اینکه ۴۰ راهدارخانه بین راهی و ۴۲ مجتمع خدماتی بین راهی در صورت نیاز آماده پذیرایی از زائران اربعین حسینی است، گفت: ۴۲ گروه گشت راهداری نیز به صورت شبانه روزی در راه‌های رفت و برگشت زائران فعالیت می‌کنند.

علیزاده، ادامه داد: اقدامات لازم برای ارتقای کیفیت و ایمنی جاده های مسیر حرکت کاروان زائران در استان در حال انجام است و بازدید از اتوبوس‌های حمل کننده آنان از نظر فنی و ایمنی در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به کنترل حمل و نقل برای ایمنی سفر زائران اربعین یادآوری کرد: تلفن های ۱۰۰۰۰۰۲۶ و ۱۴۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سئوالات مردم است.

انتهای پیام/