جوانان پرچمداران جبهه فرهنگی هستند
جوانان پرچمداران جبهه فرهنگی هستند
فرماندار شهرستان تبریز با اشاره به اینکه کانونهای فرهنگی هنری مساجد را پرچمداران جبهه فرهنگی است، گفت: جوانان مسجدی به عنوان عماریون ولایت، فرماندهان و پرچمداران جبهه فرهنگی هستند.

به گزارش شمس، یونس فاتح، در جمع فعالان فرهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی با اشاره به رشادتهای بیشمار جوانان مسجدی و انقلابی در طول ۸ سال دفاع مقدس  اظهارداشت: انقلاب ما یک انقلاب مردمی ومقاومت محور بوده وجوانان تعلیم یافته در مکتب مساجد  علاوه بر جبهه های جنگ در همه جبهه های علمی، فرهنگی و اجتماعی نام آور و مایه افتخار و مباهات هستند.

وی افزود: بازبینی و بازنگری درامور مربوط به حضور جوانان درعرصه های فرهنگی  بارویکرد جوان محوری و پاسخ به نیازهای روز جوانان باید بیش از گذشته مورد توجه بوده و باید بتوانیم با هم افزایی وتعانملات سازنده زمینه های لازم را برای  توجه حضور و اثرگذاری بیش از پیش نسل جدید و جوان جامعه در مساجد  فراهم کنیم.

فاتح حرکت برمبنای توسعه فرهنگی و تولد نیروهای ولایت مدار و انقلابی را یکی از مهمترین انتظارات و مطالبات عمومی از مساجد عنوان کرده و گفت: فرماندهان بزرگی مثل سردار شهید سلیمانی از نمونه ها ی بارز و افتخارآفرین ادبیات مقاومت مسجدی هستند و مساجد می توانند ادامه دهنده تربیت نسل سلیمانی ها باشند.

انتهای پیام /