جواب ندهید کار دیگر می‌کنیم!/ از تهدید می‌ترسیدم علیه وهابیت سخن نمی‌گفتم
جواب ندهید کار دیگر می‌کنیم!/ از تهدید می‌ترسیدم علیه وهابیت سخن نمی‌گفتم
حجت الاسلام برگی با اشاره به موضوع انتصاب رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز گفت: اگر شهردار نتواند جواب بدهد ما هم کارهای دیگری را انجام خواهیم داد.

به گزارش شمس، حجت الاسلام رسول برگی، در جلسه علنی امروز شورای شهر با اشاره به موضوع انتصاب رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز گفت: اگر شهردار نتواند جواب بدهد ما هم کارهای دیگری را انجام خواهیم داد.

وی افزود: ایشان هنوز نمی‌داند که نامه باید شماره داشته باشد و هنوز نمی‌دانند که من رییس شورای شهر تبریز هستم! هنوز نامه نوشتن را بلد نیستند و می آیند و از من بودجه می‌خواهد! این آقا نمی‌داند که نباید از من بودجه بخواهد.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: می‌گویند ایشان فردی انقلابی هستند؛ در جلساتی مطالبی گفته اند که حتی کسانی که مخالف جمهوری اسلامی هستند، ۲۲ بهمن بیایند و حرف هایشان را بزنند، کسانی که به جمهوری اسلامی قائل هستند نباید این چنین بگویند.

وی ادامه داد: آقای شهردار تاکنون هیچ جوابی به ما نداده است، اگر حضور او در آنجا غیرقانونی است نباید لحظه ای در آنجا باشد.

برگی با اشاره به تماس ها و تهدیدهایی که می شود، گفت: قرار باشد اگر از آنها بترسم به کردستان رفته و بر علیه وهابیت حرفی نمی زدم.

وی عنوان داشت: اقای شهردار در پایان جلسه قبل، مصاحبه‌ای کرده و گفته بود که شورا در بررسی تعرفه عوارض محلی انقباصی رفتار کرد. در حالی که ما انقباصی حرکت نکردیم، انقلابی حرکت کردیم. لیبرالی نگاه نکردیم تا شهروندان را تحت فشار قرار دهیم.

انتهای پیام /