توزیع ۲۴۰ تن گوشت قرمز منجمد در آذربایجان‌شرقی
توزیع ۲۴۰ تن گوشت قرمز منجمد در آذربایجان‌شرقی
رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی از توزیع ۲۴۰ تن گوشت قرمز منجمد با قیمت مصوب دولتی در دهه سوم بهمن ماه سال جاری برای ایجاد تعادل در بازار خبر داد.

به گزارش شمس، اکبر فتحی، سه‌شنبه ۲۵ بهمن ماه، در گفت‌وگو با خبرنگاران از تداوم توزیع گوشت قرمز منجمد در راستای تنظیم بازار در ۲۱ شهرستان استان خبر داد و گفت: به منظور حمایت از مصرف کنندگان و ایجاد تعادل در بازار، عرضه گوشت قرمز منجمد با قیمت مصوب در فروشگاه های زنجیره‌ای و تعدادی از مغازه های خرده فروشی به عنوان کاسبان امین در سطح شهر تبریز و سایر شهرستان ها در حال انجام است.

وی ادامه داد: در مرحله نخست این طرح ۷۷۰ تن گوشت منجمد شامل گوشت گوسفند و گوساله در بازار آذربایجان شرقی توزیع شد و در این مرحله ۱۵۰ تن گوشت قرمز گوسفندی منجمد در قالب مرحله چهارم و ۹۰ تن گوشت قرمز منجمد گوساله در قالب مرحله پنجم توزیع می شود.

فتحی، قیمت گوشت منجمد برای فروش به مصرف کننده را بین ۱۳۰ تا ۱۵۵ هزار تومان اعلام کرد و گفت: فروشگاه های زنجیره ای دارای صندوق مکانیزه برای توزیع در اولویت هستند اما در صورت نبود آنها، سایر فروشگاه های معتبر و دارای اهلیت و دارای صندوق مکانیزه نیز در شهرستان‌ها توسط مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان معرفی خواهند شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی با بیان اینکه در صورت عدم معرفی مباشر از سوی شهرستان‌ها، پس از مهلت تعیین شده سهمیه مذکور به سایر شهرستان‌های متقاضی استان اختصاص می یابد، ادامه داد: توزیع در سطح شهر تبریز از طریق معرفی مراکز توزیع توسط مدیریت توسعه بازرگانی انجام می شود.

وی همچنین از توزیع یک هزار و ۵۹۰ تن برنج در استان خبر داد و گفت: یک هزار و ۱۶۰ تن برنج تایلندی و ۴۳۰ تن برنج هندی به ترتیب با قیمت عمده فروشی هرکیلو ۱۶۰ هزار ریال و ۳۳۰ هزار ریال و به ترتیب خرده فروشی ۱۸۰ هزار ریال و ۳۵۰ هزار ریال در دهه سوم بهمن ماه توزیع می شود.

انتهای پیام /