تراکتور، همین فرمان ادامه بده
تراکتور، همین فرمان ادامه بده
مالک باشگاه تراکتور بالاخره پس از چندین سال آزمون و خطا، گویا سیاست صحیحی در تیم‌داری اتخاذ کرده‌ که بسیار قابل توجه و مغتنم است.

به گزارش شمس، بالاخره پس از چندین سال آزمون و خطا، محمدرضا زنوزی گویا سیاست صحیحی در تیم‌داری اتخاذ کرده‌ که بسیار قابل توجه و مغتنم است. تمدید زودهنگام قبل از اتمام فصل با نفراتی که عملکرد مناسبی داشته‌اند، اتخاذ یک سیاست صحیح از جانب باشگاه تراکتور پس از تجربه پنج سال خصوصی‌سازی است.

تراکتور تا بدین لحظه که پنج هفته از مسابقات لیگ برتر باقی مانده، قرارداد سه تن از اعضای مهم تیم کنونی را تمدید کرده است. ریکاردو آلوز، پاکو خمز و صفا هادی سه تن از خارجی‌های قرمزها هستند که با درایت باشگاه زودتر از موعد سر میز مذاکره نشستند تا این امید در دل تی‌تی‌ها ایجاد شود که فصل بعد دوباره شاهد محله برو بیا و روز از نو و روزی از نو نخواهیم بود.

اما در کنار تمدید این سه تن، تمدید چند بازیکن اثرگذار هم ضروری به نظر می‌رسد. نام‌هایی چون محمدرضا اخباری، رضا اسدی و گوستاوو واگنین که نشان داده‌اند چه بازیکنان تاثیرگذاری در ترکیب تراکتور و روند بازی این تیم بوده‌اند و به نظر باید اولویت زیادی برای تمدید قرارداد آن‌ها قائل بود.

در کنار نفرات اشاره شده، حفظ بازیکنان جوان و آینده‌داری چون مهدی هاشم‌نژاد، محمد آقاجان‌پور و محمد قنبری هم واجب به نظر می‌رسد. البته که نظر سرمربی همواره در اولویت است ولی باتوجه به استفاده پاکو از نفرات مورد اشاره به نظر نمی‌رسد مرد اسپانیایی با ادامه کار این نفرات مخالف باشد.

البته بین بازیکنان ذکر شده کسانی هم هستند که پس از اتمام فصل با باشگاه قرارداد دارند و چه بسا خیال مدیران تراکتور بابت ادامه حضور آن‌ها راحت است‌.

درهرحال حفظ شاکله و بدنه اصلی تیم اتفاق مبارکی است که هوشنگ نصیرزاده و همکارانش در پی آن هستند تا تیم‌ محبوب آذربایجانی فصل بعد در ریل موفقیت و قهرمانی قرار بگیرد.

انتهای پیام/