تبریز، مهیای جشن انقلاب
تبریز، مهیای جشن انقلاب
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز از فضاسازی سطح شهر برای برگزاری هرچه باشکوه تر چهل و یکمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش شمس، سعید حاجی زاده در این باره اظهار کرد: در پی هماهنگی های انجام شده در جلسه مدیران ارتباطات مناطق ۱۰گانه شهرداری تبریز، شهرداری هر منطقه نسبت به فضاسازی سطح حوزه خود با محوریت دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اقدام کرده است.

او در ادامه یادآور شد: علاوه بر این، اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز به نصب بیش از ۲۰ بیلبورد و ۱۰۰ بنر در نقاط مختلف شهر اقدام کرده است.

به گفته مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز، همچنین پرچم جمهوری اسلامی ایران و پارچه نوشت هایی با مضامین شعارهای دوران پیروزی انقلاب اسلامی و محورهای بیانیه گام دوم انقلاب در نقاط مختلف شهر از جمله محدوده مرکزی قابل مشاهده است.

سعید حاجی زاده تشریح کرد: با توجه به مصادف شدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اربعین شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، در فضاسازی های سطح شهر، از تصاویر و مطالب مربوط به این شهید والامقام نیز استفاده شده است.

او در ادامه با بیان اینکه ۳ طاق نصرت در معابر اصلی شهر برپا شده است، اعلام کرد: مراسم گلبانگ الله اکبر نیز شب ۲۱ بهمن در مسجد حاج احمد خیابان امام خمینی (ره) تبریز برگزار می شود که شهرداری تبریز  بسترهای برگزاری این مراسم از جمله تزئین و آذین بندی را انجام می دهد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز در پایان از انتشار و توزیع پوسترهایی با مضمون «ما ملت شهادتیم» در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال خبر داد و گفت: نشریه داخلی شهرداری تبریز هم هفته جاری به صورت ویژه نامه دهه فجر در ۱۲ صفحه منتشر می شود.