به سازندگان فیلم «موقعیت مهدی» افتخار می‌کنیم/ آذربایجان الگوی پیشرو است
به سازندگان فیلم «موقعیت مهدی» افتخار می‌کنیم/ آذربایجان الگوی پیشرو است
سردار عباسقلیزاده گفت: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نیز همیشه از آذربایجان شرقی و غربی به عنوان الگوی پیشرو یاد می‌کنند زیرا مردم ثابت کردند که با خلوص نیت، صلابت و شجاعت خود با انقلاب و همراه امام (ره) و رهبر معظم انقلاب هستند.

به گزارش شمس، سردار اصغر عباسقلی‌زاده امروز در مراسم گرامیداشت یاد شهید مهدی باکری که در سالن مصلای اعظم امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: امسال در جشنواره فجر فیلمی با نام موقعیت مهدی توانست در جشنواره فجر حائز رتبه برتر شود که این فیلم گوشه‌ای از زندگی شهید باکری بود؛ ما به هنرمندان و دست اندرکاران این فیلم افتخار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه شهدا با سبک زندگی و فرماندهی خود باعث افتخار نظام شدند و امنیت و افتخار و اقتدار را به سرزمین ما میسر ساختند، گفت: مردم ایران در طول این چند سال همیشه پشتیبان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس بودند و امروز شهدا را الگوی خود کرده‌اند.

فرمانده سپاه عاشورا خاطرنشان کرد. حضرت امام رحمت الله در بیانات خود فرموده‌ بودند که مردم ایران قدردان نظام و انقلاب و شهدا بوده و حافظ اسلام و مظلوم هستند.

وی ادامه داد: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نیز همیشه از آذربایجان شرقی و غربی به عنوان الگوی پیشرو یاد می‌کنند زیرا مردم ثابت کردند که با خلوص نیت، صلابت و شجاعت خود با انقلاب و همراه امام (ره) و رهبر معظم انقلاب هستند.

سردار عباسقلیزاده تاکید کرد: اگر تصویر آقا مهدی را جلوی چشممان گذاشته و وصیت و اخلاق و رفتارش را مرور کنیم می‌بینیم که همان غیرت، بصیرت، دشمن شناسی، عدالت‌خواهی و… در سایر شهدا هم وجود دارد.

وی ادامه داد: آقا مهدی فرمانده‌ای بود که لشکرهای شمال غرب را فرماندهی کرده و بر قلب رزمندگانش حکومت می‌کرد.

فرمانده سپاه عاشورا در پایان خاطرنشان کرد: هر رزمنده‌ای با هر مشکلی وقتی جلوی آقا مهدی می‌ایستاد جرات نگاه به چشم نافذ آقا مهدی را نداشت و مشکلات را فراموش می‌کرد، این نشانه مردان خدایی است مثل آقا مهدی که شهیدِ ملت شوند.

انتهای پیام/