موقعیت مهدی تلنگری به مسئولین است/ با سنگ‌اندازی پیرم کردند!
موقعیت مهدی تلنگری به مسئولین است/ با سنگ‌اندازی پیرم کردند!
نشست خبری کارگردان و عوامل فیلم سینمایی موقعیت مهدی صبح امروز در سینما آزادی تبریز برگزار شد.

به گزارش شمس، هادی حجازی‌فر در نشست خبری با اصحاب رسانه تبریز گفت: ساخت فیلم آقا مهدی باکری به‌عنوان چهره‌ای حماسی سخت بود، مخصوصا شخصیتی که هزاران دیدگاه متفاوت درباره‌اش وجود دارد.

وی افزود: می‌خواستم فیلم ماندگار و مردمی بسازم و دنبال اثری که صرفا در یادواره‌ها به نمایش درآید نبودم. این فیلم بیشتر تلنگری به مسئولین بود تا برخی مسایل به‌یادشان بیاید.

کارگردان و بازیگر فیلم سینمایی موقعیت مهدی با بیان اینکه موقعیت مهدی فیلم کلیشه‌ای با دید صرفا حماسی نبود و برای همین مورد پسند همگان قرار گرفت، اظهار کرد: من فیلم داستانی و اغراق‌آمیز نساختم. در این فیلم روایت‌های متفاوتی را از زندگی آقا مهدی می‌بینید. مثلا عشق شهید به خانواده را هم نشان دادیم.‌

وی با اشاره به اینکه تفهیم کردن محتوا به کسانی که از سر در تا دفترشان عکس شهیدان باکری را زده بودند انرژی‌ام را گرفت، مطرح کرد: در مسیر ساخت این فیلم پیر شدم. این فیلم می توانست در ۶ ماه ساخته شود اما ۹۵ درصد انرژی‌ام صرف رفع سنگ‌اندازی‌ها شد.‌

حجازی‌فر ادامه داد: همیشه می‌گفتم حاتم‌کیا پول می‌گیرد و فیلم می‌سازد و ناله هم می‌کند اما خودم دیدم چگونه اذیت می‌کنند و اگر قرار باشد بازهم فیلم این‌چنینی تولید کنم قطعا با هزینه شخصی‌ام انجام خواهم داد.

انتهای پیام /