بهره‌برداری از ۳ هزار واحد مسکونی در هفته دولت در آذربایجان شرقی
بهره‌برداری از ۳ هزار واحد مسکونی در هفته دولت در آذربایجان شرقی
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی از ساخت ۷۷ هزار واحد ساختمانی در استان خبر داد و گفت: ۱۱ هزار و ۳۰۰ واحد در سفر اخیر ریاست جمهوری به آذربایجان‌شرقی افتتاح و تحویل صاحبان شد که در این زمینه در هفته دولت نیز نزدیک به ۳ هزار مسکن تحویل خواهیم داد.

به گزارش شمس، امیر بخشی‌زاده، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی امروز در بیست و ششمین اجلاس هیات عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان اظهار کرد: نظام مهندسی استان در این یک سالی که بنده در این سمت هستم بسیار فعال بوده و در موضوع نهضت مسکن ملی بسیار کمک کردند.

وی با بیان اینکه نظام مهندسی از نظر سرعت در رسیدگی به محاسبات، طراحی بسیار کمک کردند، گفت: از ریاست این نظام تشکر می‌کنم که برای ارائه خدمات هر چه بیش همراه شهرسازی در استان بوده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بیان کرد: ضرورت افزایش تولید در حوزه مسکن بر هیچ کسی پوشیده نیست و اجرای نهضت مسکن ملی در استان نیز با سرعت در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: ۷۷ هزار واحد ساختمانی در حال اجراست که بیش از ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

بخشی‌زاده بیان داشت: ۱۱ هزار و ۳۰۰ واحد در سفر اخیر ریاست جمهوری به آذربایجان‌شرقی افتتاح و تحویل صاحبان شد که در این راستا در هفته دولت نیز نزدیک به ۳ هزار مسکن تحویل خواهیم داد.

وی گفت: تامین زمین یکی از وظایف اصلی راه و شهرسازی است بیش از ۹ هزار هکتار زمین تامین شده است، که قطعا جوابگو برای چند صد خانواده خواهد بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان با بیان اینکه  تامین سازمانی مسکن که به ما مکلف شده است، ۲۰۰ هزار واحد است، افزود: زمینی در این خصوص تامین شده که این زمین در راستای نهضت مسکن و مولدسازی و تبیین سایر پروژه‌هاست.

وی با اشاره بر اینکه رتبه استان از نظر نهضت ملی مسکن در سال گذشته در رتبه ۲۹ بود، گفت: اما با تلاش همکاران بنده و دستگاه‌های خدمات‌رسان به رتبه هفت رسیدیم.

بخشی‌زاده یادآور شد: در طرح جوانی جمعیت بیش از ۱۵۰ واحد مسکن به عقد قرارداد خواهد رسید که این موضوع در شهریورماه به ۵۰۰ مسکن خواهد رسید.

انتهای پیام/