بعید می‌دانم شرکت مس آذربایجان تراکتور و ماشین سازی را نخواهد/ کاری به سهم کرمان نداریم
بعید می‌دانم شرکت مس آذربایجان تراکتور و ماشین سازی را نخواهد/ کاری به سهم کرمان نداریم
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در بحث انتقال مالکیت تیم های فوتبال تراکتور و ماشین‌سازی به شرکت مس، از قوانین شرکت‌ها تبعیت می‌کنیم.

به گزارش شمس، روح الله متفکر آزاد، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی‌ روز دوشنبه در گفت‌و‌گویی اظهار داشت: تمامی‌مجموعه‌‌‌های اقتصادی قواعدی دارند و بر اساس آن و طبق تصمیمات مجامع عمومی‌عمل می‌کنند.

وی به جلسه واگذاری مالکیت باشگاه‌‌‌های فرهنگی- ورزشی تراکتور و ماشین سازی تبریز به شرکت ملی صنایع مس ایران اشاره کرد و گفت: در این جلسه که با حضور وزیر صمت برگزار شد، در واقع قفل این اقدام باز شد و بقیه امور با طی فرآیند قانونی انجام خواهد شد.

وی همچنین به تلاش نمایندگان آذربایجان شرقی برای تشکیل شرکت مستقل مس آذربایجان نیز اشاره کرد و افزود: اقداماتی در این زمینه انجام شده که امیدواریم به زودی به نتیجه برسد و اگر این اتفاق بیافتد بعید می‌دانم شرکت مس آذربایجان تراکتور و ماشین سازی را نخواهد.

متفکرآزاد همچنین به صحبت‌‌‌های پورابراهیمی، نماینده کرمان در مورد واگذاری این ۲ باشگاه ورزشی که در رسانه‌ها منتشر شده است، اشاره و اظهار کرد: در صحت علنی مجلس خطاب به وی اعلام کردم که ما سهم خودمان را از شرکت مس که تاکنون داده نشده است، می‌خواهیم و کاری به سهم کرمان نداریم.

وی خاطرنشان کرد: شرکت ملی صنایع مس ایران در قبال درآمدهایی که از منطقه دارد، مسئولیت هایی نیز دارد که مهم ترین آن، ایفای مسئولیت‌‌‌های اجتماعی است که تاکنون محقق نشده است.

انتهای پیام/