بزرگ‌ترین رویداد بین‌المللی عفاف و حجاب با حضور ۱۰۰ برند در تبریز
بزرگ‌ترین رویداد بین‌المللی عفاف و حجاب با حضور ۱۰۰ برند در تبریز
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: نخستین بار بزرگ‌ترین رویداد بین المللی عفاف و حجاب با حضور بیش از ۱۰۰ برند عفاف و حجاب از کشورهای ایران، ترکیه، عراق و لبنان در تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش شمس، سیدمحمدحسین بلاغی اظهار کرد: امسال برای نخستین بار بزرگ‌ترین رویداد بین المللی عفاف و حجاب با حضور بیش از ۱۰۰ برند عفاف و حجاب از کشورهای ایران، ترکیه، عراق و لبنان در کنار نمایشگاه بین‌‌‌‌المللی کتاب برگزار  می‌شود.

وی افزود: نمایشگاه بین‌المللی عفاف و حجاب در سالن آذربایجان برگزار می‌شود و هدف اصلی از برگزاری این نمایشگاه ارائه محصولات متنوع مرتبط با عفاف و حجاب با کیفیت بالا و قیمت کارخانه و بدون سود به مشتریان است.

بلاغی با بیان اینکه این نمایشگاه همزمان با هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز گفت: نمایشگاه کتاب،‌عفاف و حجاب و مطبوعات استان در ۵ سالن نمایشگاه بین‌المللی تبریز برپا خواهد شد و همزمان با آن برای دسترسی آسان دوستداران کتاب در اقصی نقاط استان به آثار ارائه شده در نمایشگاه، نمایشگاه مجازی کتاب نیز برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: این سه نمایشگاه همزمان از چهارشنبه (هفدهم آبان‌ماه) تا یکشنبه (بیست‌ویکم آبان‌ماه ۱۴۰۲) در محل نمایشگاه بین‌المللی کتاب برپا می‌شود.

پایان پیام/