برنامه اتوبوسرانی برای نمازگزاران در عید فطر
برنامه اتوبوسرانی برای نمازگزاران در عید فطر
ناوگان اتوبوسرانی از ساعت ۶:۱۵ صبح عید سعید فطر از همه خطوط نسبت به جابجائی نمازگزاران عزیز به محدوده مصلای اعظم امام خمینی (ره) اقدام خواهد کرد.

به گزارش شمس، ایوب اسماعیلی مدیرعامل اتوبوسرانی تبریز ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شهروندان با اعلام این خبر گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی با حداکثر توان اعم از اتوبوسهای ملکی و خصوصی تحت نظارت جهت خدمات دهی به مردم مومن به استقبال عید سعید فطر می رود.

وی افزود: طبق برنامه ریزی انجام یافته ناوگان اتوبوسرانی از ساعت ۶:۱۵ صبح عید سعید فطر از همه خطوط شهری و حومه تبریز نسبت به جابجائی نمازگزاران عزیز به محدوده مصلای اعظم امام خمینی (ره) اقدام خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه ادامه داد: از اولین ساعات عید سعید فطر همه عوامل اجرایی، فنی و تعمیرگاهی اتوبوسرانی تبریز در حال آماده باش خواهند بود و نسبت به پشتیبانی خدمات دهی ناوگان اقدام خواهند کرد. ضمن اینکه گشت های انتظامی اتوبوسرانی تبریز در مبادی طرح ترافیکی جهت نظارت بر خدمات رسانی ناوگان مستقر خواهند شد.

اسماعیلی گفت: پس از اتمام مراسم با شکوه نماز عید سعید فطر همه اتوبوسها در پایانه ها مستقر و جهت رفاه حال و آسایش نمازگزاران، مرحله دوم خدمات رسانی را آغاز خواهند کرد.

وی تصریح کرد: تعداد ۳۰ دستگاه اتوبوس پشتیبان نیز از واحد گشت در محدوده پل قاری و پایانه جمهوری اسلامی استقرار خواهند یافت تا در صورت نیاز به نمازگزاران خدمات ارائه کنند.

اسماعیلی گفت: در زمان برگزاری مراسم نماز عید سعید فطر با توجه به محدودیت های ترافیکی، فعالیت اتوبوس های تندرو از میدان بسیج تا میدان شهید بهشتی و بالعکس و نیز از میدان راه آهن تا باغ فجر و بالعکس انجام خواهد شد. ضمن اینکه اتوبوس های خطوط مستقر در پایانه محققی از انتهای مسیرها تا باغ فجر و خطوط پایانه های جمهوری اسلامی، میدان شهدا و خاقانی نیز از انتهای مسیرها تا پل قاری و بالعکس فعالیت خواهند کرد و پس از مراسم، سرویس دهی به روال قبل بازخواهد گشت.

انتهای پیام /