بازگشت تی‌تی‌ها به تنظیمات کارخانه/ شوری که پاکو را هم به تحسین واداشته است
بازگشت تی‌تی‌ها به تنظیمات کارخانه/ شوری که پاکو را هم به تحسین واداشته است
هواداران تراکتور طی دو بازی اخیر تیم‌ خود در تبریز استقبال پرتعداد و پرشوری در ورزشگاه داشته‌اند.

به گزارش شمس، گویا ورق دوباره برای تیم محبوب تبریز برگشته و تی‌تی‌ها با شور و اشتیاقی که قبلا بارها شاهدش بوده‌ایم، در ورزشگاه حضور پیدا می‌کنند. حضوری که باتوجه به افت تراکتور در سال‌های اخیر و البته به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا، کمرنگ‌تر از قبل شده بود ولی حال خوب تراکتور، پرشورها را امیدوار کرده است.

تراکتوری‌ها بعد از چندین فصل از بازی‌های تیم‌ محبوب خود لذت می‌برند و این بزرگ‌ترین هنر پاکو خمز بوده که باعث شده تا پرتماشاگرترین بازی فوتبال ایران بین تراکتور و سپاهان، پس از برچینی محدودیت‌های کرونایی را شاهد باشیم.

اما سرمربی اسپانیایی هم از این حضور متعجب شده و بعد بازی با سپاهان درحالی که هیجان از تن صدایش مشخص بود، راجع به این موضوع صحبت می‌کرد. خمز اذعان داشت که درک حضور در استادیوم پر از تماشاگر یادگار امام بسیار متفاوت از دیدن صحنه‌ها در تلفن‌ همراه است و البته مدعی شد به عنوان یک سرمربی که سابقه کار در لالیگا را دارد و در استادیوم‌های بزرگی حضور داشته، چنین جوی را خیلی کم تجربه کرده است.

پاکو همچنین پس از بازی پیکان هم از تماشاگران تیم خود بسیار سپاسگزار بود. جایی که وی بعد از اتمام بازی در نشست خبری عنوان داشت شاید طرفداران سایر تیم‌ها به مثابه طرفداران تراکتور از تیم خود حمایت نکنند!

هر چه هست بازگشت تماشاگران به ورزشگاه‌ها همواره اتفاقی مثبت بوده و باید دید سرمربی اسپانیایی و شاگردانش خواهند توانست همچنان با عملکرد خود، رغبت تی‌تی‌ها را بیشتر کرده و آن‌ها را باز هم به استادیوم بکشانند یا خیر؟

انتهای پیام/