بازداشت باند جعل سکه در تبریز/ شیادانی با چهره زنان آراسته
بازداشت باند جعل سکه در تبریز/ شیادانی با چهره زنان آراسته
باندی شیاد که زنان جوان آن با ظاهر آراسته خود موجب حواس پرتی صاحب مغازه می شدند و نقشه شوم خود را عملی می کردند، در دام قانون افتادند.

به گزارش شمس؛ باندی پنج نفره هستند متشکل از دو مرد و سه زن. در نقش های خانوادگی اعم از نقش نامزدی و یا نقش دختر و مادری وارد مغازه های طلافروشی بازار تبریز و سایر محلات و شهرستان ها می شوند.

زنان با ظاهری آراسته و شیک سعی در حواس پرتی صاحب مغازه می کنند که ظاهرا به هدف خود نیز می رسند، چرا که موفق می شوند سکه تقلبی را به جای سکه اصل به صاحب طلافروشی بدهند و در ازای آن طلا و حتی پول نقد از طلافروش دریافت نمایند.

اما اندکی طول نمی کشد که دستشان نزد طلافروشان رو می شود و آنان به منظور دریافت حق خود، اقدام به شکایت می کنند.

با شکایت ۳۳ فرد طلافروش که در دام این افراد گرفتار شده بودند، پرونده در جریان رسیدگی قضائی قرار می گیرد و بازپرس پرونده دستور بررسی صحت ادعاهای شاکیان پرونده و بازبینی دوربین های مداربسته مغازه های طلافروشی شاکیان پرونده را به کارآگاهان پلیس آگاهی استان صادر می کند که با بررسی این دوربین ها، چهره متهمان شناسایی می شود.

با شناسایی چهره متهمان، بازپرس پرونده دستور دستگیری سریع متهمان پرونده را صادر می کند.

با دستگیری متهمان، تعداد ۲۰۰ سکه جعلی (همچنین جعل کارتی که سکه بر روی آن قرار می گیرد به نام طلافروشان سرشناس)، دسته چک های جعلی و… از منزل این افراد کشف و ضبط می شود.

همچنین در منزل این افراد، لیست ۱۰۰ مغازه طلافروشی نیز وجود داشت که مقصد های بعدی این افراد برای کلاهبرداری بودند، اما با اقدام به موقع سیستم قضائی و انتظامی، این ۱۰۰ مغازه طلافروشی از دام کلاهبرداری این افراد رها شدند و این متهمان هم اکنون در اختیار قانون قرار دارند و منتظر اجرای قانون هستند.

انتهای پیام /

  • منبع خبر : نصر نیوز