ای کاش روحانی در کنار مردم بود
ای کاش روحانی در کنار مردم بود
نماینده شهرستان میانه در شورای اسلامی استان گفت: انتظار داشتیم آقای روحانی نیز به مناطق زلزله زده سر می زدند و در کنار مردم بودند و از نزدیک با مردم همدردی می کردند.

بهرنگ داودی در گفت و گو با خبرنگار شمس اظهار کرد: به عنوان منتخب مردم  در مناطق زلزله زده حضور یافته و از مناطق بازدید کردیم، با این حال انتظار داشتیم آقای روحانی نیز به مناطق زلزله زده سر می زدند و در کنار مردم بودند و از نزدیک با مردم همدردی می کردند.

وی اعلام کرد: تمامی ارگان ها برای اسکان اضطراری در مناطق زلزله زده همکاری کرده اند، با این حال، روند آواربرداری باید در این مناطق سرعت بگیرد، از طرفی با کمبود ماشین آلات و تجهیزات آوار برداری در مناطق زلزله زده، این امکان فراهم نیست.

نماینده شهرستان میانه در شورای اسلامی استان گفت: به مدت سه روز است که مردم زلزله زده در چادر با برف و سرما دست و پنجه نرم و شرایط سختی را تجربه می کنند، باید هر چه زودتر اسکان موقت برای تمام  اهالی فراهم شود، هیچ کس نمی تواند در چادر آن هم در دمای زیر صفر درجه در شب به خواب برود.

وی تاکید کرد: نمایندگان مجلس استان و ارگان های مرتبط شایسته است در تخصیص اعتبارات، نگاه ویژه ای به این مناطق داشته باشند.

داودی گفت: شایسته است تمام ارگان ها و نهاد ها را برای امدادرسانی به مناطق زلزله زده بسیج کنیم تا مردم در این روزهای سرد، دلگرم شوند.