انتخاب «مجید کیانی» برای ارس
انتخاب «مجید کیانی» برای ارس
با حکم دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، مجید کیانی به‌عنوان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس منصوب شد تا پایانی بر بلاتکلیفی قلب تجارت آذربایجان باشد.

به گزارش خبرنگار شمس، با حکم دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، مجید کیانی به‌عنوان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس منصوب شد تا پایانی بر بلاتکلیفی قلب تجارت آذربایجان باشد. این حکم به تصویب شورای عالی مناطق آزاد کشور و تایید ریاست‌ محترم جمهور رسیده است.

مجید کیانی متولد ۱۳۶۰ در تبریز و دارنده مدرک دکترای مهندسی عمران از دانشگاه تبریز و عضو هیات علمی گروه مهندسی عمران دانشگاه جامع امام حسین(ع) است.

در سوابق مدیرعامل جدید منطقه آزاد ارس؛ عضویت در هیات مدیره قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) و برخی هلدینگ‌های تخصصی این قرارگاه، هیات مدیره‌ شرکت جهاد توسعه منابع آب ایران، شرکت جهاد توسعه سیلوها، رئیس مرکز تحقیقات و خودکفایی، مدیرعاملی چندین موسسه و شرکت‌های بزرگ وابسته به قرارگاه و همچنین مدیریت شرکت مهندسین مشاور ایمن سازان در حوزه تونل و مترو و مدیر عامل شرکت مهندسین مشاور در حوزه نفت،گاز و پتروشیمی دیده می‌شود.‌

مجید کیانی جزو مهندسان نخبه و مدیران موفق آذربایجانی است که در ۱۵ سال اخیر مدیریت پروژه‌های مهم در کشورهای همسایه را برعهده داشته و در داخل کشور نیز مدیریت طرح و اجرای پروژه‌های مترو در شهرهای مختلف کشور از جمله تبریز، ساخت پروژه‌های ابنیه و بیمارستانی، تونل‌های انتقال آب و همچنین مدیریت و اجرای پروژه‌های کلان عتبات عالیات در کربلا و نجف و… را برعهده داشته است.

این مدیر بومی منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس تاکنون موفق به کسب عناوین مدیر نمونه، مهندس نخبه و چهره‌ی برتر پروژه‌های بین‌المللی در جشنواره‌های مختلف شده است.

انتهای پیام /

  • نویسنده : میلاد نوروزی