برگی: آقای فرماندار، روحانی تمام شد!/ هادی: برای خودمان چیزی نمی‌خواهیم
برگی: آقای فرماندار، روحانی تمام شد!/ هادی: برای خودمان چیزی نمی‌خواهیم
اعضای شورای شهر بار دیگر بر مصوبه‌ احیاء باشگاه شهرداری تبریز و سازمان ورزش اصرار کردند تا کار به هیئت حل اختلاف استان برسد.

به گزارش شمس، در جلسه‌ی امروز شورای شهر تبریز بررسی نامه فرمانداری پیرامون احیاء باشگاه شهرداری و سازمان ورزش مورد بررسی قرار گرفت و اکثریت اعضاء بار دیگر بر مصوبه‌شان اصرار کردند تا کار به هیئت حل اختلاف استان برسد.

حجت الاسلام برگی، رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در این خصوص گفت: موضوع احیا نبود، بلکه تفکیک سازمان ورزش بود و ایراد قانونی نداشت که فرمانداری آن را رد کند. شهرهای دیگر مانند تهران به تازگی سازمان ورزش را راه اندازی کرده‌اند، چگونه استان فارس تشکیل سازمان ورزش را تصویب کرده و به تایید وزارت کشور رسانده اما ما امکان آن را نداریم؟

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز اضافه کرد: متاسفانه دیدگاهی که همیشه به تبریز وجود دارد ما را عقب رانده است! فرمانداری با همان نگاه آقای روحانی که ما نمی‌توانیم پیش می‌رود در حالیکه آقای روحانی تمام شد!

پرویز هادی، رئیس کمیسیون ورزش و جوانان نیز در این خصوص اظهار کرد: متاسفانه برخی در بیرون الم شنگه راه انداخته‌اند، کسانیکه ورزش شهرداری را نابود کردند حالا با این مساله مخالفت می‌کنند. ما در اینجا تفکیک آورده‌ایم در حالیکه فرمانداری احیای سازمان ورزش را رد کرده‌اند! ما برای خودمان چیزی نمی‌خواهیم این طرح برای مردم و جوانان است؛ اینکه در گذشته چه اتفاقی افتاده را به محکمه ببرند.

در پایان یوسف‌زاده، مشاور حقوقی شورای شهر تبریز بیان کرد: فرمانداری نگاه قیم مابانه به شورا دارد! شورا تفکیک را خواستار است، در حالیکه فرمانداری در نامه عنوان کرده مجوز ایجاد سازمان جدید ندارید.

وی با بیان اینکه منابع مالی این موضوع از کجا تامین می‌شود چندان ربطی به فرمانداری ندارد، خاطرنشان کرد: این موضوع بار مالی خاصی نخواهد داشت و فقط تفکیک کار است. این نامه اصلا به بحث باشگاه اشاره نداشته و فقط سازمان را رد کرده است، در حالیکه شورا باشگاه و سازمان را جداگانه تصویب کرده است.

مشاور حقوقی شورای شهر تبریز خاطرنشان ساخت: استناد اصلی فرمانداری دخالت شورا در اجراست در حالیکه این موضوع ساختارسازی است، طبق قانون حرکت فرمانداری در رد باید مستند به قانون باشد.

انتهای پیام /