از «آتابای» حمایت کنید/ عده‌ای می‌گویند فیلم ترکی مخاطب ندارد
از «آتابای» حمایت کنید/ عده‌ای می‌گویند فیلم ترکی مخاطب ندارد
نویسنده فیلم سینمایی «آتابای» خواهان حمایت ترک‌زبانان از فیلم آتابای شد و این حمایت را پاسخی به کسانی دانست که می‌گویند فیلم ترکی مخاطب چندانی ندارد.

به گزارش خبرنگار شمس، «هادی حجازی‌فر» به مناسبت اکران عمومی فیلم سینمایی «آتابای» در تبریز و بازگشت رونق به سینماهای شهر پس از دوسال، با انتشار پیام تصویری اظهار داشت: ‏‎خیلی خوشحالم که فيلم «آتابای» اکران شده و شرمنده‌‌ام که به دلیل درگیری با فیلمبرداری سریال شهیدباکرى نتوانستم تبریز باشم.

نویسنده و بازیگر فیلم آتابای با بیان اینکه سرمایه‌گذاران علاقه‌اى به ساخت این فیلم نشان نمى‌دادند، خاطرنشان ساخت: آنان فکر می‌کردند فیلم به زبان تركى مخاطب چندانى ندارد. به عنوان یک ترک‌ از خانم کریمی تشکر می‌کنم كه اين فيلم را به اين لحظه رساندند و در جریان سختی‌هایی که متحمل شدند هستم.

وی خواهان حمایت ترک‌زبانان از آتابای شد و تصریح کرد: امیدوارم مردم از این فیلم حمایت کنند تا امکان توليد فیلم‌های اين چنينى و مستقل فراهم شود و باقی همکاران در این سينما راحت‌تر بتوانند فیلم بسازند.

‏‎حجازی‌فر در پایان خطاب به مردم گفت: از اینکه از ابتدای جشنواره فجر تا امروز از من و خانم کریمی و آتابای حمایت کردید ممنونم و امیدوارم یک روز محبت‌هایتان را جبران کنم.

انتهای پیام /