اخراج تاجگردون از مجلس در روز دفاع پزشکیان!/ رای منفی دو نماینده تبریز به اعتبارنامه منتخب گچساران
اخراج تاجگردون از مجلس در روز دفاع پزشکیان!/ رای منفی دو نماینده تبریز به اعتبارنامه منتخب گچساران
منتخب گچساران 15 دقیقه از وقت نیم ساعته‌ی خود را به مسعود پزشکیان داد تا نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو از اعتبارنامه تاجگردون دفاع کند اما سرانجام نمایندگان ملت این متهم به فساد اقتصادی و رانت را از مجلس اخراج کردند.

به گزارش خبرنگار شمس، اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب مردم گچساران در مجلس یازدهم درحالی امروز با اکثریت آراء نمایندگان ملت رد شد که مسعود پزشکیان ۱۵ دقیقه در پشت تریبون به دفاع از تاجگردون پرداخت.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو که در مجلس هشتم پشت تریبون رفت و از سلمان خدادادی دفاع کرد تا اعتبارنامه‌اش تایید شود، این‌بار نیز قصد تایید اعتبارنامه تاجگردون را داشت که ناکام ماند.

غلامرضا تاجگردون متهم به سوءاستفاده از جایگاه نمایندگی، فساد اقتصادی، انتصاب اقربا در دستگاه‌های اجرایی، دستکاری مصوبات مجلس و اعطای رانت‌های ویژه به اطرافیان خود است.

نمایندگان در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی با ۱۰۲ رأی موافق، ۱۲۸ مخالف و ۲۱ رأی ممتنع از مجموع ۲۵۱ رأی مأخوذه در صحن با اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب مردم گچساران در مجلس یازدهم موافقت نکردند و تا او از خانه ملت اخراج شود.

روح‌الله متفکرآزاد و احمدعلیرضا بیگی، دو نماینده دیگر تبریز، آذرشهر و اسکو در راستای شفافیت آراء، برگه‌ی رأی خود را که با اعتبارنامه تاجگردون مخالفت کرده بودند منتشر کردند.

انتهای پیام/