اجازه لانه کردن فساد در ادارات را نخواهیم داد/ «فتاح» یکی از جلوه‌های پیشرفت بود
اجازه لانه کردن فساد در ادارات را نخواهیم داد/ «فتاح» یکی از جلوه‌های پیشرفت بود
آیت الله رئیسی در دیدار با مردم تبریز ضمن اطمینان خاطر در خصوص برخورد با فساد گفت: به همه اطمینان می‌دهم دولت مردمی اجازه ریشه کردن فساد را نخواهد داد و هر تخلفی که بوده، باید گزارش شود.

به گزارش شمس، آیت الله سیدابراهیم رئیسی عصر امروز در سفر استانی خود به آذربایجان‌شرقی در دیدار مردمی با مردم تبریز در محوطه ارگ اظهار داشت: بزرگان آذربایجان نه تنها فخر این خطه بلکه مایه فخر ایران و جهان هستند و شهدای محراب آن خدمات ارزنده‌ای برای انقلاب و کشور داشته‌اند.

وی ادامه داد: ادای احترام مردم تبریز مرا شرمنده کرد و تمام افتخار من نوکری و خدمت به چنین مردمی است.

رئیس جمهور با بیان اینکه هویت آذربایجان و مردم آن دین مداری است، گفت: جریان مشروطه یکی از برگ‌های زرین مردم این خطه بوده و حضور آذربایجانی‌ها و ایستادگی آنها در مقابل دشمن زبون در دفاع مقدس، ایستادگی و مقاومت و نقش آفرینی در قیام ۲۹ بهمن و نظایر این نقش آفرینی‌ها نشان می‌دهد که ایستادگی و مقاومت با زندگی مردم تبریز و آذربایجان عجین شده است.

وی ادامه داد: دشمن‌ شناسی، مقاومت و ایستادگی مشخصه مردم تبریز و آذربایجان در عصر حاضر بوده و مردم این خطه در اغتشاشات و فتنه‌های اخیر دشمن را ناکام گذاشتند و حقیقتا باید گفت یاشاسین تبریز، یاشاسین آذربایجان.

رئیسی با اشاره به اقدامات دولت در این سفر اظهار داشت: از جمله مواردی که در سفر اول مطرح شد موضوع راه آهن تبریز به میانه بود که این راه‌آهن فردا افتتاح خواهد شد و در مورد شرکت مس آذربایجان هم اقدامات لازم انجام شد و تاسیس آن را به مردم اعلام می‌کنم.

وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در خصوص اینکه برخی‌ نمی‌خواهند پیشرفت‌های کشور را ببیند، گفت: امروز مردم ما آمریکا را در بسیاری از صحنه‌ها شکست داده و خود مسئولان آمریکا به این اعتراف کردند که ما در تحریم‌ها از ایران شکست خوردیم؛ باید از برخی پرسید چرا شما از این موضوع ناراحت هستید؟

رئیس جمهور در خصوص وعده خود برای احیای دریاچه ارومیه عنوان کرد: تمام مسئولان و دست اندرکاران سه شیفته برای احیای این دریاچه تلاش کردند و آن را به حد معمول رساندند که با این اقدامات گام‌های جدی و عملی برای احیا برداشته شده است.

وی با بیان اینکه امروز باید ایران قوی داشته باشیم که یک جلوه آن تولید موشک «فتاح» است، ابراز داشت: البته جلوه‌های دیگر آن همین تولید اقتصادی در کارخانه‌های تولیدی است. ایران قوی با هیچ تکانی، تکان نخواهد خورد زیرا این را از شهدا یاد گرفتیم.

رئیسی خطاب به مسئولان دولتی و استانی گفت: قدر این مردم را بدانید، این مردم بسیار خوب هستند و مسئولان نباید اجازه دهند در اداره‌های تحت مسئولیت آنها کار مردم به تعویق انداخته شود و نباید فساد و پارتی بازی در سازمان‌ها رخنه کند.

وی ادامه داد: به همه اطمینان می‌دهم دولت مردمی اجازه ریشه کردن فساد را نخواهد داد و هر تخلفی که بوده، باید گزارش شود، نمی‌گویم دولت ما معصوم است و کسی در آن گناه نمی‌کند، ما می‌گوییم دولت اجازه نمی‌دهد کوچکترین فساد در کشور لانه کند.

رئیس دولت سیزدهم همچنین متذکر شد: مسئولان در هر کوی و برزن دختران و پسران تحصیل کرده و با مهارت را حمایت کنند و از نقش آنها در ورزش، فرهنگ، هنر و اقتصاد استفاده کنند و زمینه را برای شکوفایی آنها فراهم سازند.

وی تأکید کرد: یک پیام امید برای همه دلدادگان نظام که از موفقیت‌های کشور خوشحال خواهند شد، دارم و دیگری برای دشمنان دارم که تا امروز آنان را ناامید کرده‌ایم و از این به بعد هم ناکام خواهیم گذاشت.

رئیس جمهور به دست نوشته‌های حاضران در این دیدار مردمی نیز اشاره کرده و افزود: این عزیزان دلنوشته ها و خواسته‌هایشان را نوشته‌اند و به جد پیگیر همه خواهم بود و هیچ کدام از این نوشته‌ها بی‌پاسخ نخواهد ماند چون بنده خادم مردم هستم و به این خادمی افتخار می‌کنم.

انتهای پیام/