ابلاغ نهایی اصلاح حریم بخش مرکزی تبریز و بخش باسمنج
ابلاغ نهایی اصلاح حریم بخش مرکزی تبریز و بخش باسمنج
فرماندار شهرستان تبریز با اشاره به دستاوردهای دومین سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان آذربایجان‌شرقی و شهرستان تبریز، گفت: در این سفر حریم بخش مرکزی تبریز و بخش باسمنج اصلاح و در مرحله ابلاغ نهایی قرار دارد.

به گزارش شمس، یونس فاتح در شورای اداری شهرستان تبریز اظهار کرد: ملت ایران ملتی بزرگ است گرچه در مواقعی از مشکلات اقتصادی ناراحت هستند، اما هرگز پشت نظام، انقلاب و ولایت را خالی نمی‌کنند و همیشه در صحنه حضور دارند.

وی با بیان اینکه مردم ولی نعمت ما هستند و ما به عنوان خادمان این ملت باید شبانه‌روز تلاش کنیم، گفت: شورای اداری شهرستان تبریز محلی برای حل مشکلات بین بخشی است.

فاتح با تاکید بر شتاب‌دهی به پروژه‌های در دست اجرای دستگاه‌های مختلف شهرستان، یادآور شد: با هر مدیری که ترک فعل انجام دهد، برخورد خواهد شد.

وی با تاکید بر رسیدگی به مشکلات مناطق محروم، ادامه داد: مناسب‌سازی فضای شهری برای معلولان و رسیدگی به وضعیت مدارس مناطق محروم از جمله اقداماتی است که توسط شهرداری و شورای شهر انجام گرفته و قابل تقدیر است.

فرماندار شهرستان تبریز ادامه داد: تمام بخشداران باید نسبت به توسعه بخش خود و رسیدگی به وضعیت زیرساخت‌ها، بهسازی راه‌های روستایی، اجرای طرح هادی، حفظ حریم‌ها و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز اهتمام جدی داشته باشند.

وی همچنین با اشاره به نارضایتی مردم از صف‌های طولانی نان، خاطرنشان کرد: برای حل مشکلات حوزه آرد و نان در شهرستان برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت طراحی شده که بزودی اجرا می‌شود.

وی همچنین ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر بر برگزاری هر چه با شکوه‌تر مراسم عید غدیرخم در شهرستان تبریز تاکید کرد و متذکر شد: عید غدیر، پیام‌آور وحدت بین مسلمانان است و بزرگداشت آن یک تکلیف است و همه مسؤولان باید در راستای باشکوه‌تر شدن این مناسبت بزرگ تلاش کنند.

انتهای پیام/