آلوز: ماندم تا با تراکتور قهرمان شوم/ امیدوارم هواداران از تمدید قراردادم خوشحال شده باشند
آلوز: ماندم تا با تراکتور قهرمان شوم/ امیدوارم هواداران از تمدید قراردادم خوشحال شده باشند
هافبک محبوب هواداران تراکتور تاکید کرد که با هدف رساندن این تیم به مقام قهرمانی قراردادش را با سرخ‌پوشان دیار آذربایجان تمدید کرده است.

به گزارش شمس، ریکاردو آلوز، ستاره پرتغالی تیم فوتبال تراکتور پس از پشت سر گذاشتن یک جلسه محرومیت خود به دلیل ۴ اخطاره بودن در دیدار با گل‌گهر، روز گذشته مقابل ذوب‌آهن به ترکیب تیمش بازگشت که البته بازگشت بسیار درخشان‌ و باشکوهی داشت.

وی که در آستانه این بازی قراردادش با تراکتور را هم به مدت سه فصل دیگر تمدید کرده بود، با روحیه مضاعف در ترکیب تیمش درخشید تا نشان بدهد که چرا مسئولان این تیم علیرغم دریافت پیشنهاد‌های وسوسه‌برانگیز و فشار رسانه‌های پایتخت برای انتقال به استقلال، به دنبال حفظ جواهر خود بودند.

مهندس تراکتور در بازی با ذوب‌آهن هنر و تخصص خود در ارسال پاس گل را به رخ کشید. او سازنده ۲ گل بود و علاوه بر آن، در دیگر گل تیمش نیز نقش موثری داشت تا با تاثیرگذاری بر روی هر سه گل تی‌تی‌ها یک نمایش خیره‌کننده ارائه کرده و بازهم چشم‌ها را به خود معطوف سازد.

آلوز بعد از عملکرد فوق‌العاده خود مقابل ذوب‌آهن در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به تمدید قراردادش اظهار داشت: خیلی خوشحالم که قراردادم با تراکتور را تا سال ۲۰۲۵ تمدید کردم. امیدوارم باهم ‌کارهای بزرگی را انجام بدهیم‌. در تراکتور ماندم تا با این تیم قهرمان شوم و تمام تلاشم را برای این هدف به کار خواهم گرفت.

وی تاکید کرد: امیدوارم شرایط باشگاه بهتر و بهتر شود. اگر مثل یک تیم در کنار هواداران‌مان بجنگیم، خیلی خوب می‌شود. امیدوارم که هواداران از ماندن من خوشحال شده باشند‌ چون خودم نیز از اینکه تا سال ۲۰۲۵ به کارم در تراکتور ادامه می‌دهم، هیجان زده هستم.

این بازیکن درباره پاس گل‌های خود نیز گفت: بله من دو پاس گل دادم، اما همانطور که قبلا گفته‌ام مهمترین چیز کسب سه امتیاز است؛ اینکه ببریم و خوب بازی کنیم. ما تا قهرمانی راه درازی داریم اما قدم به قدم و باهم می‌توانیم کارهای بزرگی را انجام دهیم.

وی همچنین در واکنش به مصدومیت شدید هم‌تیمی‌اش در این دیدار اعلام کرد: شنیدم که حال حسینی خوب است. پیروزی ما به خاطر او و خانواده‌اش بود. امیدوارم که حسینی بهبود پیدا کند و زودتر به تمرینات برگردد و به ما کمک کند تا بازی‌هایمان را ببریم.

انتهای پیام/