پایان تدوین فصل دوم سریال آجی‌بال تا عید فطر/ کرونا دامن ما را هم گرفت!
پایان تدوین فصل دوم سریال آجی‌بال تا عید فطر/ کرونا دامن ما را هم گرفت!
طاهرفر از پایان فیلمبرداری فصل دوم سریال آجی‌ بال و آغاز تدوین آن خبر داد و گفت: این سریال تا عید فطر آماده پخش می‌شود اما عنوان جدیدی برای آن انتخاب می‌کنیم.

«قربانعلی طاهرفر» در گفت‌وگو با خبرنگار شمس از پایان فیلمبرداری فصل دوم سریال آجی‌بال و آغاز تدوین آن خبر داد و اظهار کرد: هرچند این سریال ادامه‌ی آجی‌بال است و اکثریت شخصیت‌های اصلی حفظ شده است اما بعد ساخت تیتراژ پایانی سریال، عنوانی جدید برای آن انتخاب خواهد شد.

وی با بیان اینکه نگارش فصل دوم این سریال را نویسنده و کارگران متبحر سینما و تلویزیون، آقای نادر ساعی‌ور برعهده داشت، اذعان داشت: نگارش ادامه آجی‌بال از مدت‌ها قبل به اتمام رسیده بود اما زمینه‌ی تولید به دلیل مسایل مالی فراهم نبود و نهایتاً با تلاش و پیگیری مدیرکل صداوسیمای آذربایجان‌شرقی شرایط کار میسر شد.

کارگردان فصل دوم سریال آجی‌بال خاطرنشان ساخت: قرار بود قبل عید نوروز ۹۹ کار به اتمام برسد و آماده پخش شود اما شیوع کرونا پروژه را متوقف کرد، در روزهای ابتدایی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به فیلمبرداری ادامه دادیم اما در ادامه مدتی کار خوابید و نهایتاً با کمترین افراد و به صورت کنترل شده فیلمبرداری را از سر گرفتیم و حال نیز سعی می‌کنیم تدوین را سریعاً به پایان رسانده و پروژه را تا عید فطر به صداوسیما تحویل دهیم.

وی افزود: باتوجه به انتقاداتی که به فصل اول سریال آجی بال داشتیم در فصل دوم سعی کرده‌ایم لودگی بیش از حد را از شخصیت ۳ دختری که در کاراکتر خواهر بابک نهرین ایفای نقش می‌کردند حذف کنیم.

طاهرفر با اعلام اینکه این سریال در ۱۳ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای احتمالا بعد عید فطر پخش می‌شود، تصریح کرد: زمان دقیق پخش سریال را باید مسئولان صداوسیما اعلام کنند.

وی ابراز داشت: شیوع کرونا موجب شد ما برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی برخی صحنه‌ها را حذف و یا تغییر دهیم و تمامی عوامل سریال با از خودگذشتگی پای کار حاضر شدند.

کارگردان تبریزی با بیان اینکه استقبال مخاطبان از فصل اول سریال آجی‌بال ما را مجاب به ساخت ادامه‌ی آن کرد، توضیج داد: متاسفانه تورم دامن حرکت‌های فرهنگی را می‌گیرد و خواه یا ناخواه آن را کند و حتی متوقف می‌سازد، اهلی تئاتر، سینما و تلویزیون با ایثار و عشق و علاقه کارها را به سرانجام می‌رسانند و بنده شرم می‌کنم دستمزد آن‌ها را بیان کنم چراکه به‌قدری پایین است که موجب کسر شأن بزرگان می‌شود.

انتهای پیام/