منطقه آزاد ارس به یاری حادثه دیدگان بازار تبریز آمد
منطقه آزاد ارس به یاری حادثه دیدگان بازار تبریز آمد
رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: بخشی از مغازه های منطقه آزاد ارس به مدت یک سال و به صورت رایگان در اختیار حادثه دیدگان آتش سوزی بازار تبریز قرار می گیرد.

به گزارش شمس، محسن نریمان ضمن اظهار همدردی با فعالان تجاری حادثه دیده بازار تبریز، گفت: با موافقت اعضای هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد ارس، بخشی از مغازه های در اختیار سازمان به متقاضیانی که محل کسب و کار آنها در حادثه آتش سوزی ایکی قاپیلار تبریز دچار حادثه شده است، واگذار می شود.

وی افزود: این مغازه ها به مدت یک سال به صورت رایگان و تنها با داشتن معرفی از استانداری آذربایجان شرقی در اختیار این افراد قرار می گیرد.

مدیرعامل منطقه آزاد ارس با اشاره به در پیش بودن فصل گردشگری ارس، تاکید کرد: امیدواریم کسبه حادثه دیده بازار تبریز با استفاده از ظرفیت بازار ارس و آغاز فصل گردشگری، زودتر از حد انتظار به دوران رونق کسب و کار خود بازگردند.

وی در پایان گفت: فعالان تجاری بازار تبریز که در حادثه آتش سوزی بازار تبریز، متضرر شده اند، می توانند با در دست داشتن نامه معرفی از استانداری آذربایجان شرقی به ساختمان اداری سازمان منطقه آزاد ارس واقع در جلفا مراجعه کنند.

گفتنی است، در حادثه آتش سوزی دوهفته پیش سرای ایکی قاپیلار بازار تاریخی تبریز بیش از۱۲۰مغازه این سرا بین ۵۰ تا ۱۰۰ درصد آسیب دید.