رد صلاحیت ۶۹ کاندیدا در حوزه‌های انتخابیه‌ی استان/ ۸۲ نفر انصراف دادند
رد صلاحیت ۶۹ کاندیدا در حوزه‌های انتخابیه‌ی استان/ ۸۲ نفر انصراف دادند
رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی اعلام کرد: با احتساب مجموع داوطلبان انصرافی و احراز صلاحیت‌ نشده، تعداد داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان به ۶۴۵ نفر رسید.

به گزارش شمس، «علیار راستگو» روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به عدم احراز صلاحیت ۶۹ نفر از داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در هیأت‌های اجرایی در استان اظهار کرد: ۸۲ نفر از داوطلبان نیز انصراف داده‌اند.

وی با اشاره به پایان بررسی صلاحیت داوطلبان در هیأت‌های اجرایی، عنوان کرد: نتیجه بررسی این هیأت‌ها، امروز به صورت محرمانه از طریق فرمانداری‌های حوزه‌های انتخابیه به داوطلبان ردصلاحیت‌شده و همچنین به هیأت نظارت استان اعلام خواهد شد.

راستگو خاطرنشان کرد: داوطلبان ردصلاحیت‌شده ۴ روز مهلت دارند تا اعتراض و شکایت خود را به هیأت نظارت اعلام کنند.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی همچنین به آمار ردصلاحیت داوطلبان در حوزه‌های انتخابیه استان اشاره کرد و گفت: بیشترین تعداد ردصلاحیت در حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر با ۴۵ نفر بوده و در ۴ حوزه نیز هیچ داوطلبی ردصلاحیت نشده است.

راستگو افزود: در حوزه‌های انتخابیه ملکان ۶ نفر، مرند و جلفا ۵ نفر، بناب و اهر و هریس هرکدام ۳ نفر، میانه، مراغه و عجب‌شیر و بستان‌آباد هرکدام ۲ نفر و در حوزه انتخابیه سراب یک نفر ردصلاحیت شده و در حوزه‌های انتخابیه ورزقان، کلیبر، خداآفرین و هوراند، شبستر و هشترود و چاراویماق نیز هیچ داوطلبی ردصلاحیت نشده است.

انتهای پیام/