بازگشت مسعودی ریحان به اهر!/ اولین کاندیدای شورانشین تبریز مشخص شد
بازگشت مسعودی ریحان به اهر!/ اولین کاندیدای شورانشین تبریز مشخص شد
مسعودی ریحان برای حضور در انتخابات مجلس برنامه دارد، اما باتوجه به اختلافات او با جریان اصلاحات و وجود بیت‌الله عبداللهی در اهر، بعید به نظر می‌رسد گزینه اصلاح‌طلبان برای انتخابات شود.

به گزارش شمس، با گذر عقربه‌های ساعت به سمت انتخابات مجلس شورای اسلامی تب و تاب سیاسی در اقصی‌نقاط آذربایجان‌شرقی بالا گرفته است و اخبار حولِ محور کاندیداهای احتمالی انتخابات مجلس یازدهم می‌چرخد.

تعدادی از نامزدهای انتخاباتی آتی را اعضاء شورای شهر تبریز و سایر شهرستان‌ها تشکیل می‌دهند که با توجه به اقبال عمومی قبلی، نسبت به سایر کاندیداهای گمنام از شانس بیشتری برخوردارند.

غلامحسین مسعودی ریحان از جمله افرادی است که علی‌رغم حضور در شورای شهر تبریز قصد حضور در انتخابات مجلس از حوزه‌ی اهر و هریس را کرده است.

بنابر اعلام سخنگوی وزارت کشور آن دسته از نمایندگان پارلمان محلی که قصد کاندیداتوری در انتخابات مجلس را دارند، بایستی تا شانزدهم خرداد ماه استعفاء خود را ارائه نمایند اما با توجه به اینکه مسعودی ریحان از حوزه انتخابیه شهری دیگر کاندیدا می‌شود، بدون نیاز به استعفاء از شورای شهر تبریز، در ماراتن انتخابات مجلس بخت آزمایی می‌کند.

مسعودی ریحان که از چهره‌های اصلاح‌طلب به شمار می‌آید در انتخابات شورای پنجم تبریز با پشتوانه‌ی لیست امید موفق به کسب ۴۲ هزار رأی شد و با این حال معلوم نیست در انتخابات مجلس از حمایت جریان اصلاحات برخوردار می‌گردد یا آنکه به‌عنوان چهره‌ای مستقل با گزینه‌ی اصلاح‌طلبان به رقابت می‌پردازد.

این عضو شورای شهر تبریز زاده‌ی شهرستان اهر بود و سابقه‌ی نمایندگی مردم این شهر را در مجلس هشتم در کارنامه‌اش دارد.

رصد سخنان اخیر مسعودی ریحان در صحن علنی شورای شهر تبریز و پرداخت او به مباحث پیرامون دریاچه ارومیه، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز و انتقادات مکرر از بی‌توجهی دولت به آذربایجان‌شرقی حکایت از قصد چندین ماهه‌ی این عضو شورا برای بازگشت به بهارستان دارد.

انتهای پیام/

  • نویسنده : مجید قنبرزاده