هر نقصانی بوده به من باز می‌گردد/ پوشش ۹۹/۲ درصدی اچ دی در صداوسیما
هر نقصانی بوده به من باز می‌گردد/ پوشش ۹۹/۲ درصدی اچ دی در صداوسیما
صفری گفت: امروز آذربایجان‌شرقی در زیرساخت‌های فنی جزء مراکز پیش‌رو است؛ به عبارت دیگر پوشش اچ دی ۹۹/۲ درصد است که فقط سه مرکز این قابلیت را دارند.

به گزارش شمس، مرتضی صفری در آیین تکریم و معارفه مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: قطعا خدمت در نظام مقدس شبیه دوی‌ِ امدادی است و همانند چوبی است که حتما باید به مقصد برسد و در مسیر مدام این چوب دست به دست می‌شود تا با کمک هم به مقصد برسد.

وی ادامه داد: در طول چهار و نیم سال گذشته با همکاری همه همکاران، تلاش برای کار و اعتلای نام جمهوری اسلامی و ایجاد ارتباط دلی و قلبی بین نظام و حاکمیت و مردم و تقویت پشتوانه مردمی تلاش کردیم و معتقدم اگر توفیقی بوده حاصل زحمت و اخلاص و‌تلاش همکاران بوده است و‌ اگر نقصانی بوده به من برمی‌گردد.

مدیرکل سابق صدا و سیما استان تصریح کرد: امروز آذربایجان‌شرقی در زیرساخت‌های فنی جزء مراکز پیش‌رو است؛ به عبارت دیگر پوشش اچ دی ۹۹/۲ درصد است که فقط سه مرکز این قابلیت را دارند.

وی ادامه داد: اولین واحد سیار اچ دی به دست همکاران فنی و معاونت فنی و یک شرکت تبریزی این تکنولوژی بومی‌سازی شد و حتی بهتر از نمونه آلمانی خود است و‌ حتی اشکالات نمونه آلمانی را هم برطرف کرده است.

صفری با بیان اینکه الان با کیفیت‌ترین پوشش فوتبال در تبریز را داریم، گفت: بیش از ۱۷۰ میلیارد تومان افتتاح پروژه داشتیم که در حال حاضر نیز حدود ۷۰ پروژه دیگر با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: بیش از دو هزار و ۲۰۰ برنامه پلاک جهت معرفی شهدای استان تولید و در کنداکتور قرار گرفته و مقرر است این برنامه برای همه ۱۰ هزار شهید تولید شود.

انتهای پیام/