دشمنان به دنبال بهره از نقاط ضعف هستند/ همه دنیا به دنبال ساخت قدرت داخلی هستند
دشمنان به دنبال بهره از نقاط ضعف هستند/ همه دنیا به دنبال ساخت قدرت داخلی هستند
رضایی گفت: تعامل بین نهادهای مختلف و پوشش فعالیت‌های عزیزان باید انجام گیرد زیرا دشمن همانند مگسی است که روی زخم می‌نشیند تا از ضعف برای ایجاد فشار بهره ببرد.

به گزارش شمس، اکبر رضایی تبریزی در آیین تودیع و معارفه مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: در ایامی زندگی می‌کنیم که شاهد تغییرات اساسی و‌ عمده در عرصه قدرت جهانی هستیم، تمامی کشورها به دنبال این هستند که در گذر از این پیچ تاریخی جهان، سهمی از آینده قدرت جهانی کسب کنند.

وی ادامه داد: تعیین کننده‌ترین چیزی که در این عرصه خودنمایی می‌کند، ساخت قدرت داخلی است؛ هر کشوری که از نظر ساخت قدرت داخلی استحکام داشت از این پیچ تازیخی موفق بیرون خواهد آمد.

مدیرکل جدید صدا و سیما استان تصریح کرد: بعد از تغییر و تحولات در رسانه، شاهد همگرایی حوزه ارتباطات و فناوری و تکنولوژی بوده و شاهد بروز و ظهور رسانه جدید بودیم.

وی در خصوص راهبردهای دشمنان ابراز داشت: راه اندازی شبکه‌های متعدد از جمله این راهبردها بود که برای مدیریت افکار عمومی داخل کشور و تغییر افکار عمومی بیرون از کشور به سمت خود بود.

رضایی ادامه داد: برنامه‌ریزی، همت و‌ تلاش اساس فعالیت را شکل می‌دهد و اگر در تمام عوامل کم نگذاریم اما همت ضعیف داشته باشیم قطعا نمی‌توانیم‌ از رسانه‌هایی که سلطه جهانی دارند، پیشی بگیریم.

وی با بیان اینکه نیاز به همدلی و همکاری که منجر به هم افزایی بشود داریم، گفت: تعامل بین نهادهای مختلف و پوشش فعالیت‌های عزیزان باید انجام گیرد زیرا دشمن همانند مگسی است که روی زخم می‌نشیند تا از ضعف برای ایجاد فشار بهره ببرد.

انتهای پیام/