حجت الاسلام و المسلمین سرائی: عاشورا نماد واقعی ایستادگی در مقابل دشمنان اسلام است
حجت الاسلام و المسلمین سرائی: عاشورا نماد واقعی ایستادگی در مقابل دشمنان اسلام است
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: وقتی الگو و خواستگاه انقلاب اسلامی، از همین مکتب عاشورا هست، مطمئن باشید که ما هم هیچگاه، حتی در جنگ و نبردی نابرابر هم، سر در مقابل دشمنان، خم نخواهیم کرد.

به گزارش شمس؛

ششمین سالگرد شهید مدافع حرم، شهید فخیمی‌ با حضور امام جمعه تبریز، استاندار آذربایجان شرقی، سرداران لشگری و انتظامی، مسئولین استانی و شهرستانی، مردم ولایت مدار منطقه و بسیجیان ناحیه امامت تبریز برگزار شد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در این مراسم با بیان اینکه طبق آیه قرآنی، نباید از کثرت دشمنان بترسیم، اظهار داشت: از صدر اسلام تا کنون، موارد و نمونه‌‌‌های بسیاری هست که تعداد مسلمین و لشگر اسلام، از لحاظ عددی، از تعداد دشمنان بسیار کم بوده است اما نتیجه نبرد، به نفع مسلمین بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین سرائی، عاشورا را یک نماد واقعی ایستادگی با دستان خالی در مقابل دشمنان اسلام دانست و گفت: وقتی الگو و خواستگاه انقلاب اسلامی، از همین مکتب عاشورا هست، مطمئن باشید که ما هم هیچگاه، حتی در جنگ و نبردی نابرابر هم، سر در مقابل دشمنان، خم نخواهیم کرد.

وی امنیت و آسایش امروز در داخل مرزهای جمهوری اسلامی‌ایران را مرهون و مدیون شهدای انقلاب در طول ۴۳ سال گذشته دانست و گفت: امروز هم عده ای از جوانان پرورش یافته مکتب عاشورا و امام راحل و همچنین جوانانی که از ولی فقیه زمان، تبعیت می‌کنند، هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای کشور، جان خود را به خطر می‌اندازند که هیچ تهدیدی متوجه کشور و مردم نباشد.

انتهای پیام /