«استخداماد» در دولت‌های قبل بیشتر بود/ دانشجویان انقلابی با صدای بلندتری فریاد بکشند
«استخداماد» در دولت‌های قبل بیشتر بود/ دانشجویان انقلابی با صدای بلندتری فریاد بکشند
مراسم گرامیداشت روز دانشجو با حضور نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی در دانشگاه تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شمس، «حجت الاسلام حمید رسایی» ظهر روز دوشنبه در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه تبریز، اظهار داشت: اکثر وزرا و سران دولت قبل در جایگاه وزارت‌ و مسئولیت‌شان، تجارت هم می‌کردند، برای نمونه رئیس بانک مرکزی صرافی داشت، وزیر بهداشت وارد کننده‌ی دستگاه‌های مربوط به این حوزه بود، فرزند وزیر راه نیز انبوه‌سازی می‌کرد.

وی خطاب به جنبش‌های دانشجویی عنوان کرد: وقتی از لحاظ فکری، شعارها و جهت‌هایمان به دولت مستقر نزدیک‌تریم، رسالت و وظیفه دو چندانی داریم چراکه باید با صدای بلندتری فریاد کشید تا آفت‌های گذشته در این دوره هم دیده نشود.

نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی با اشاره به فیلم منتشر شده از زبان وی که در آن می‌گوید دلار ۵ هزار تومان می‌شود، گفت: این فیلم را تقطیع کرده‌اند، من در جریان مناظره با آقای احمد زیدآبادی، به کنایه گفتم اگر آقای رئیسی رئیس جمهور شود در پیاده رو بین زن و مرد دیوار می‌کشد و دلار ۵ هزار تومان می‌شود!

وی به انتصابات اقوام از جمله دامادها در دولت فعلی پرداخت و تاکید کرد: برخی جریانات رسانه‌ای سعی دارند انتصابات فامیلی در دولت جدید را وجه غالب نشان دهند ولی این بی انصافی‌ست، این مسئله «استخداماد» در دولت‌های قبل خیلی بیشتر بود. البته در دولتی که شعار آن «مبارزه با فساد» است، حتی یک مورد این‌چنینی هم نباید باشد.

رسایی یکی از عوامل شکست دولت قبل را پیری کابینه دانست و خاطرنشان کرد: آقای نعمت‌زاده که از جمله وزرای کهن‌سال بودند، معاونین خود را نیز از سنین بالاتر از خود انتخاب می‌کردند.

وی متذکر شد: فرد دو تابعیتی حق ندارد در کشور خودش در جایگاه حساسی مثل ریاست جمهوری قرار بگیرد؛ چرا که تعهداتی نیز نسبت به آن کشور دارد و دچار تعارض منافع می‌شود.

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه مجلس یازدهم با شعار «شفافیت» از مردم رأی گرفت یادآور شد: رهبری قبل از شروع بکار مجلس از عنوان «مجلس انقلابی» استفاده کردند، اکنون برخی از نمایندگان آن را مدال روی سینه کرده‌اند و می‌گویند من نماینده‌ی مجلس انقلابی‌ام، در حالی‌که صفتی که رهبری منتصب کردند اخباری نیست، بلکه انشا می‌کند، یعنی انقلابی باش، نه اینکه هستی!

انتهای پیام /