کشف ۵ کپسول آماده انفجار در تبریز
کشف ۵ کپسول آماده انفجار در تبریز
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی از دستگیری عامل انتحاری که قصد کشته‌سازی در بین مردم و پلیس در تبریز را در فراخوان ضد انقلاب داشت خبر داد.

به گزارش شمس، سرهنگ هاشم شعفی بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد:در ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ همزمان با فراخوان‌های گسترده عناصر ضد انقلاب مبنی بر تجمع و ایجاد ناامنی در کشور یکی از عوامل وابسته به جریانات ضد انقلاب که قصدعملیات انتحاری با هدف کشته سازی در بین مردم و پلیس در سطح شهر تبریز را داشت با هوشیاری ماموران  اطلاعاتی و یگان ویژه دستگیر شد.

وی افزود: این فرد که با برنامه ریزی قبلی نسبت به تهیه تعداد کپسول ۱۱کیلویی و ۵ کیلویی و دستکاری آنها و مخدوش نمودن پلاک خودر و با نقشه قبلی قصد ایجاد ناامنی در میدان نماز تبریز را داشت که با دعای خیر مردم حزب الله و شهید پرور و با عنایات خداوند منان و با هوشیاری عوامل موجود در میدان دشمن به اهداف خود نرسید و در این ماموریت خود ناکام ماندند و یکی از هدف های اصلی آنها در کشته سازی خنثی شد.

 شعفی با بیان اینکه از این فرد تعداد ۴ عدد کپسول گاز ۱۱ کیلویی و یک عدد کپسول گاز۵ کیلویی آماده انفجار کشف و ضبط شد، افزود: تحقیقات تکمیلی از متهم در حال انجام و بررسی است.

معاون اجتماعی استان در پایان از شهروندان خواست؛ در صورت اطلاع از اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پایان پیام/