اراذل و اوباش مسلح در تبریز دستگیر شدند
اراذل و اوباش مسلح در تبریز دستگیر شدند
معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس آذربایجان‌شرقی از دستگیری دو نفر از اراذل و اوباش که حین درگیری با همدیگر از سلاح گرم استفاده کرده و منجر به مجروحیت دو نفر رهگذر شده بودند، خبر داد.

به گزارش شمس، هاشم شعفی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر درگیری دو نفر از اراذل و اوباش و استفاده از اسلحه گرم  و تیراندازی به همدیگر در ساعت ۱:۳۰ بامداد شنبه مورخ ۲۳ اردیبهشت موجب مجروحیت دو نفر رهگذر در یکی از محلات تبریز شده بودند که موضوع بلافاصله در دستور کار پلیس  قرار گرفت.

وی افزود: با حضور ماموران در محل درگیری مشخص شد دونفر از اراذل اوباش سابقه‌دار با یکدیگر درگیر و با استفاده از سلاح گرم اقدام به تیراندازی که در اثر این تیراندازی دو نفر از رهگذران که در حال عبور از مسیر بودند مورد اصابت تیر قرار گرفته و مجروح شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه امنیت و نظم عمومی خط قرمز پلیس است،گفت: متهمان در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر و از آنها یک قبضه سلاح کلت کمری کشف و متهمان با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس استان  از شهروندان درخواست کرد که در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و احیانا شرارت و ناامنی در محل زندگی خود مراتب را در اسرع وقت با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام /