کشف و توقیف محموله میلیاردی بدون مجوز در تبریز
کشف و توقیف محموله میلیاردی بدون مجوز در تبریز
فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از توقیف و کشف محموله مواد پتروشیمی بدون مجوز به ارزش ۳۵ میلیارد ریال در تبریز خبر داد و گفت: این محموله ها در حال خروج از استان توقیف شد.

به گزارش شمس؛ سردار “علی محمدی”روز یکشنبه در تشریح این خبر افزود: در پی کسب خبری مبنی بر خروج محصولات پتروشیمی بدون مجوز از نوع پلی اتیلن و پلی استایرن از استان، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی استان افزود: در این عملیات کامیون های حامل مواد شامل سه دستگاه تریلر کشنده شناسایی و در حین خروج از استان توسط ماموران متوقف شدند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه خودروهای مورد نظر با هماهنگی مراجع قضایی توقیف و به پارگینگ منتقل شدند، گفت: طبق نظریه کارشناسان، ارزش ریالی مواد پتروشیمی کشف شده ۳۵ میلیارد ریال برآورد و در این مورد پرونده قضایی تشکیل شده و در حال رسیدگی است.

محمدی، مبارزه با قاچاق را یکی از مهمترین ماموریت‌های مجموعه انتظامی عنوان و اظهار کرد: عرصه برای فعالیت قاچاقچیان به واسطه تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس تنگ شده است و همکاری مردم در این زمینه، تاثیرگذار است و پلیس آماده دریافت گزارش های مردمی در ارتباط با موارد مشکوک و قاچاق از طریق سامانه های ۱۱۰و ۱۹۷ است.