کتاب «زندگی اینجاست» در تبریز رونمایی شد
کتاب «زندگی اینجاست» در تبریز رونمایی شد
مراسم رونمایی از کتاب «زندگی اینجاست» نوشته مهدی قزلی، امروز همزمان با روز قلم توسط انتشارات انقلاب اسلامی در تبریز رونمایی شد.

به گزارش شمس، کتاب زندگی اینجاست شامل کوتاهه‌هایی از زندگی آیت‌الله سیّدجواد خامنه‌ای (ره) پدر رهبر معظم انقلاب است که در ۱۲۸ صفحه منتشر شده است.

این کتاب که تلاش می‌کند جلوه‌ها و قصه‌هایی از حیات پرچالش، اما همواره بی‌پیرایه و سراسر آرامش این عالم وارسته را در اختیار خوانندگان خود قرار دهد در سالروز رحلت ان عالم وارسته در تبریز رونمایی شد.

آیت‌الله سیّدجواد حسینی خامنه‌ای (ره) عالم وارسته و سالک پرهیزکار عصر خویش و فقیهی صاحب‌نظر بود که در عین برخورداری از ویژگی‌های مختلف عظمت علمی، معنوی و اجتماعی، همواره خود را از پرتگاه دنیاطلبی دور نگاه داشت و عمر نود ساله‌اش را به نمونه‌ای شکوهمند از صفا و خلوص و معنویت بدل ساخت.

سید جواد حسینی خامنه‌ای (۱۶ آذر ۱۲۷۴ش- ۱۴ تیر ۱۳۶۵ش) از علما و مجتهدان شیعه و پدر رهبر معظم انقلاب اسلامی آیت‌الله خامنه‌ای است. او تحصیلات خود را در تبریز و مشهد و نجف گذراند و پس از اخذ درجه اجتهاد در نجف، به مشهد مهاجرت کرد و تا آخر عمر آنجا ماند.

انتهای پیام/