چهارراه گردشگری جهان کجاست؟
چهارراه گردشگری جهان کجاست؟
استاندار آذربایجان‌شرقی، به نقط برجسته تاریخی و طبیعی استان اشاره کرد و گفت: آذربایجان‌شرقی از مقاصد گردشگری ایران و منطقه و از لحاظ تاریخی چهارراه گردشگری جهان است.

به گزارش شمس، عابدین خرّم صبح امروز در نشست گردشگری مسکو با حضور صاحبان تورهای گردشگری،گردشگری را امری مهم در ارتباط دو ملت ایران و روسیه برشمرد و تاکید کرد: اگر می‌خواهیم میراث فرهنگی، ارزش های معنوی و شناخت از جمعیت تاثیرگذار دو کشور و دو ملت در جهان امروز را پایدار کنیم صنعت گردشگری باید حرف اول را بزند.

وی افزود: اگر صنعت می‌خواهد زنده بماند و پروژه های بزرگ عمرانی اجرا شوند، باید از لحاظ فرهنگی و تاریخی، ارزش های معنوی همدیگر را خوب بشناسیم، در غیر این صورت هیچ کاری پایدار نخواهند بود و در یک بازه زمانی خود به خود رنگ خواهند باخت.

خرّم خاطرنشان کرد: آن چیزی که دو ملت می توانند به عنوان الگو در منطقه معرفی کنند از طریق گردشگری و توریسم در حوزه های مختلف سلامت، طبیعت گردی و… امکان پذیر خواهد بود و آژانس های توریستی نیز تلاش کنند این تعاملات با رفت‌وآمد مردم دو کشور افزایش پیدا کرده و ما شاهد تبلور و تشعشع ارزش های دو ملت برای نسل های آینده باشیم.

پایان پیام/