پروژه‌های غیرضروری را تعطیل کنید/ برخی شهرها و روستاها از امکانات اولیه محروم‌اند
پروژه‌های غیرضروری را تعطیل کنید/ برخی شهرها و روستاها از امکانات اولیه محروم‌اند
رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی در آئین معارفه استاندار جدید آذربایجان شرقی تاکید کرد: برگزاری باشکوه انتخابات در زمان بسیار کوتاه اولین گام بزرگ استاندار جدید است.

به گزارش شمس؛ علیزاده، رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی در آئین معارفه استاندار جدید آذربایجان شرقی گفت: روحیه تعامل و همکاری از جمله ویژگی‌های مدیریتی آقای رحمتی است که استان ما به آن نیاز دارد.علی‌رغم تلاش مدیران در دوران بیماری استاندار فقید شاهد برخی کاستی‌ها بودیم که با حضور استاندار جوان قطعا این مسئله حل می‌شود.

وی افزود: برگزاری باشکوه انتخابات در زمان بسیار کوتاه اولین گام بزرگ استاندار جدید است. تمرکززدایی و توزیع عادلانه منابع دولتی در میان شهرستان‌ها یکی از اصلی‌ترین خواسته‌های مردم آذربایجان‌شرقی است.برای این موضوع حضور در شهرهای مختلف استان یکی از نیازهای اصلی برای احصاء مشکلات است.

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی ادامه داد: در حالیکه مردم برخی از شهرها و روستاهای استان از نیازهای اولیه محروم هستند، اجرای برای پروژه‌های بزرگ و بی اثر موجب تعطیلی پروژه‌های ضروری اما کوچک شده است.

وی تاکید کرد: مقاومت برخی افراد پرنفوذ در قبال اجرای قانون است که روند اجرای پروژه‌های استان را مختل کرده است و از استاندار جدید می‌خواهیم رویکردهای غلط اما تبدیل به رویه شده طی سالهای اخیر تغییر کند.