پارکینگِ سر گردنه!/ نرخ پارکینگ‌های شهر با هیچ منطقی نمی‌خواند
پارکینگِ سر گردنه!/ نرخ پارکینگ‌های شهر با هیچ منطقی نمی‌خواند
اخذ مبالغ زیاد و نامتعارف از شهروندان در برخی از پارکینگ‌های عمومی سطح شهر دادِ مردم را در آورده و نیازمند پیگیری مسئولان ذی‌ربط است.

به گزارش خبرنگار شمس؛ برخی از پارکینگ‌های عمومی سطح شهر بر خلاف قانون و مقررات و در سایه عدم نظارت، اقدام به اخذ مبالغ زیاد و نامتعارف از شهروندان می‌کنند.

اخذ وجه اضافی توسط پارکینگ‌داران به رویه‌ای متداول تبدیل شده با این حال آب از آب تکان نمی‌خورد و با افراد خاطی هیچ برخورد نمی‌شود.

یکی از مخاطبین شمس با ارسال پیامی نوشت: مبلغ دریافتی برخی از پارکینگ‌ها هیچ قانونی ندارد و معمولا مسئولان پارکینگ‌ها نرخ پارکینگ را با توجه به نوع ماشین بالا می‌برند و در این خصوص هیچ نظارتی انجام نمی‌شود.

وی افزوده است: روز گذشته خودروی خود را حدود ۱.۵ ساعت در پارکینگ خیابان راسته کوچه پارک کردم و از این یک ساعت و نیم حدود ۲۰ دقیقه فقط به‌دنبال جای پارک و خروج بودم؛ لطفا پیگیر شوید که پارکینگ‌های سطح شهر با چه تعرفه‌ای کار می‌کنند؟ چرا هیچ نظارتی در تعرفه‌ها‌یشان نیست؟

انتظار می‌رود شهرداری تبریز و تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی به این موضوع ورود کرده و به‌جهت حل مشکل دریافتی‌های بی‌ضابطه پارکینگ‌ها اقدام اساسی انجام دهند.

انتهای پیام /

  • نویسنده : میلاد نوروزی