وعده مدیرعامل تراکتور به هواداران: در نیم‌فصل تیم را تقویت می‌کنیم
وعده مدیرعامل تراکتور به هواداران: در نیم‌فصل تیم را تقویت می‌کنیم
مدیرعامل باشگاه تراکتور در واکنش به باخت امروز سرخ‌پوشان ابراز امیدواری کرد که این تیم در نیم‌فصل با جذب بازیکنان مناسب به جایگاه اصلی خود بازگردد.

به گزارش شمس، میرمعصوم سهرابی پس از شکست تراکتور مقابل هوادار در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: متاسفانه بدترین نتیجه‌ای که می‌توانستیم بگیریم را در این مسابقه کسب کردیم. ما انتظار این نتیجه را نداشتیم ولی با توکل بر خدا می‌خواهیم در نیم‌فصل با تقویت تیم بتوانیم به استاندارد لازم برسیم.

وی تأکید کرد: جایگاه تراکتور اصلا اینجا نیست و باید بتوانیم عملکرد تیم را بهتر کنیم. ان‌شاءالله که بتوانیم نقاط ضعف تیم را در نیم‌فصل برطرف کنیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتور در خصوص عملکرد سولدو گفت: او چند هفته‌ است که به این تیم آمده و به نظرم عملکرد خوبی داشته‌اند. اگر بتوانیم تیم‌مان را تقویت کنیم و نقاط ضعفمان را برطرف سازیم، او مربی با نظم و تاکتیک است و می‌توانیم نتایج بهتری کسب کنیم.

سهرابی درباره داوری مسابقات با اشاره به اینکه «ما چند بار به داوری اعتراض کردیم» خاطرنشان کرد: در بازی مقابل آلومنیوم اراک، مس رفسنجان و جام حذفی ضربه خوردیم و ضرر کردیم. داور باید پنالتی برای ما می‌گرفت و چند موقعیت ما به خاطر آفساید غلط از بین رفت. ما مستندات خود را به فدارسیون فوتبال ارائه دادیم. امیدواریم در هفته‌های آینده شاهد بهبود شرایط داوری در لیگ باشیم.

«ما می‌خواهیم تراکتور را به جایگاه اصلی‌اش بازگردانیم» وی با ذکر دوباره این عبارت افزود: جایگاه تراکتور به هیچ وجه اینجا نیست و ما معتقدیم با تقویت ترکیب می‌توانیم به کسب سهمیه حتی بیاندیشیم. امیدواریم بتوانیم نکاتی که آقای سولدو مدنظرشان است را تقویت کنیم و تراکتور به جایگاه اصلی‌اش بازگردد. تیم ما خوب بسته نشده و باید بدنسازی بهتری داشتیم تا آمادگی تیم به آن استاندارد همیشگی برسد.

مدیرعامل تراکتور در واکنش به رای گل‌گهر متذکر شد: ما دوست داریم نتایج در داخل زمین رقم خورد به همین خاطر به این موارد حاشیه‌ای توجهی نداریم. باید تمرکزمان بیشتر روی داخل میدان باشد و امیدواریم بتوانیم به نتایج بهتری دست یابیم. امیدوارم با حمایت طرفداران و تقویت‌ ترکیب و بهبود شرایط، تراکتور به جایگاه اصلی‌اش بازگردد.

انتهای پیام/