وزیر بهداشت: دارو به وفور در کشور وجود دارد
وزیر بهداشت: دارو به وفور در کشور وجود دارد
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: هیچگونه کمبودی در دارو نداریم و ذخیره‌سازی دارو در مناطق مختلف کشور به نیازهای این بخش پاسخ می‌دهد.

به گزارش شمس، بهرام عین‌اللهی روز پنج‌شنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان امام حسین (ع) هشترود و بهره‌برداری از دستگاه سی‌تی‌اسکن این مرکز درمانی افزود: بخش اعظمی از مشکلات دارو که گاهی به آن مبتلا می‌شویم به خارج از حوزه سلامت کشور مربوط است اما اکنون کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

بهره‌برداری از دستگاه سی تی اسکن بیمارستان هشترود

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین دستگاه سی‌تی‌اسکن بیمارستان امام حسین (ع) هشترود را به بهره‌برداری رساند تا اهالی شهرستان های هشترود و چاراومیاق و بخشی از مصدومان حوادث رانندگی آزادراه پیامبر اعظم (ص) از خدمات آن بهره‌ مند شوند.

عین‌ الهی همچنین پس از بازدید از این بیمارستان، دستور لازم برای مقاوم‌سازی بخش ناایمن آن که بدون استفاده رها شده است، را صادر کرد.

به گزارش شمس، دستگاه سی‌تی‌اسکن اسپیرال ۱۶ اسلایس قابل ارتقا به سی‌تی‌آنژیو بیمارستان امام حسین (ع) هشترود با ۱۵ میلیارد ریال هزینه خرید، جانمایی و راه‌اندازی شده است.

بر اساس اعلام مسئولان امر، این دستگاه با تامین پزشکان متخصص مربوطه و تلاش مضاعف پرسنل موجود از امروز آماده ارائه خدمات است.

وزیر بهداشت همراه با رییس‌جمهور و هیات دولت و در پنجمین مقصد از دور دوم سفرهای استانی دولت مردمی امروز، پنج‌شنبه وارد تبریز شد و در روز اول این سفر، از بیمارستان‌های امیرالمومنین(ع) شهرستان چاراویماق، امام حسین(ع) هشترود و امام خمینی(ره) و نیز دانشکده علوم پزشکی سراب بازدید می‌ کند.

آغاز عملیات ساخت مرکز جامع خدمات سلامت اسب‌فروشان شهرستان سراب و نشست با اعضای هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی تبریز همراه با معاونان و مدیران ارشد وزارت بهداشت، از دیگر برنامه‌های روز اول سفر وزیر بهداشت به آذربایجان‌شرقی است.

عین‌اللهی در دومین روز این سفر ضمن بازدید از چندین مرکز و پروژه عمرانی، چندین طرح بهداشتی و درمانی را در تبریز افتتاح می‌کند.

انتهای پیام /