واکنش معاون اجرایی رئیس‌جمهور به تغییر مدیران/ خداحافظی با مدیران بی‌انگیزه؟
واکنش معاون اجرایی رئیس‌جمهور به تغییر مدیران/ خداحافظی با مدیران بی‌انگیزه؟
یکی از موضوعاتی که قبل از سفر رئیس جمهور به استان آذربایجان‌شرقی بر سر زبان‌ها از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی افتاده بود، تغییرات مدیریتی در استان بود که در دور دوم سفرهای رئیس جمهور در چند استان‌ رخ داده است.

به گزارش خبرنگار شمس، استان آذربایجان‌شرقی دو روزی بود که میزبان رئیس جمهور و هیات همراه‌اش بود. در این سفر دو روزه اتفاقات خوشی برای استان رخ داد که از آنها می‌توان به استقلال مس سونگون و تولید مس کاتد به روش هیپ لیچینگ و افتتاح خط آهن ایستگاه بستان آباد- خاوران بعد از ۲۲ سال و انتقال آب بعد از ۲۰ سال به میانه اشاره کرد.

اما یکی از موضوعات دیگری که قبل از سفر بر سر زبان‌ها از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی افتاده بود، تغییرات مدیریتی در استان بود که در دور دوم سفرهای رئیس جمهور در چند استان‌ رخ داده است.

یکی از خبرنگاران رسانه‌های محلی در حاشیه نشست خبری رئیس‌جمهور با رسانه‌های استان از محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس جمهور، در مورد تغییرات مدیریتی سوال کرد و پاسخ آقای معاون در نوع خود جالب بود.

محسن منصوری در پاسخ به این سوال، گفت: فعلا بنا ندارم در این مورد چیزی را رسانه‌ای کنم.

خبرنگار مجددا از معاون رئیس جمهور در این مورد پرسید، وی تغییرات در مدیران را با تائید سر و به علامت تایید و نشاندن لبخند روی صورت پاسخ داد.

انتهای پیام /

  • نویسنده : میلاد نوروزی