همه از شهردار منتخب تبریز حمایت کنند/ باید با فساد مبارزه و تحول شهری ایجاد شود
همه از شهردار منتخب تبریز حمایت کنند/ باید با فساد مبارزه و تحول شهری ایجاد شود
امام جمعه تبریز گفت: شناسایی نیازهای و دغدغه‌های جاری شهروندان مقدمات یک تحول بزرگ شهری است و اعضاء شورا و شهردار منتخب با توجه ویژه به موضوع حاشیه نشینی و مبارزه با فساد در این راستا حرکت پرشتاب داشته باشند.

به گزارش خبرنگار شمس، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر تبریز و شهردار منتخب با تاکید بر اینکه همه باید از فردی که با اکثریت آراء سکان هدایت شهر را بر عهده گرفته است حمایت کنیم، اظهار داشت: همدلی، انسجام و صمیمیت بین اعضای شورا و شهردار منتخب اولویت اول مدیریت شهری است و شهردار منتخب هم باید از تجارب و برنامه‌های افرادی که به عنوان کاندیدای تصدی شهرداری بودند برای پیشبرد اهداف شهر استفاده کند.

امام جمعه تبریز حمایت همه اعضاء از شهردار منتخب را یکی از شیوه‌های مدیریتی دانست و عنوان کرد: قبل از انتخاب شهردار هیچ نظری درباره افراد کاندیدا نداشتم اما حالا از جناب آقای مهندس رنجبر که با اکثریت آراء بعنوان شهردار تبریز انتخاب شده‌اند، حمایت می‌کنم کما اینکه در مورد دیگر مسئولان استان و اعضای شورای شهر هم همین موضوع از سوی بنده صادق است.

وی تبادل نظر و بحث کارشناسی بین اعضای شورا و شهردار که اختلاف و جدلی در آن نباشد را موضوعی معمول دانست و خاطرنشان ساخت: همه اقدامات باید در راستای تکریم مراجعین به شهرداری باشد؛ شاید خواسته مراجعه‌کنندگان خارج از چارچوب‌های قانونی باشد اما با زبان نرم و خوش می‌توان آن‌ها را راهنمایی کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی مبارزه بی‌ملاحظه با فساد را از اولویت‌های دیگر مدیریت شهری دانست و عنوان کرد: شهردار منتخب و شورای شهر به ملاقات‌های چهره به چهره با مردم اهتمام جدی داشته باشد و برای رفع دغدغه‌های مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

وی با تاکید بر همکاری شهرداری و میراث فرهنگی برای احیای بافت تاریخی و معماری ایرانی- اسلامی شهر، توضیح داد: احیای معماری اسلامی و ترویج سبک زندگی ایرانی- اسلامی، آرامش آفرینی در بین آحاد مردم، تسهیل و تسریع در امورات جاری مردم، استفاده از روش های علمی در اداره شهر و حمایت از افراد پاکدست و کنارگذاشتن افراد ناسالم در مجموعه شهرداری همچنین دوری از بروز اختلافات بین شورا و شهردار به متن جامعه از جمله مسائلی است که باید بخشی از اولویت های مدیریت شهری باشد.

انتهای پیام/