همدلی و هم افزایی ارگان‌ها رفع مشکلات شهری را در پی دارد
همدلی و هم افزایی ارگان‌ها رفع مشکلات شهری را در پی دارد
شهردار تبریز به همراه رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر در دیدار با رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی، هفته قوه قضاییه را گرامی داشتند.

به گزارش شمس، در این دیدار یعقوب هوشیار ضمن اشاره به حمایت‌های ویژه دادگستری در بازگشت دارایی‌های شهری به بیت المال گفت: طی یک و نیم سال گذشته با حمایت قاطع مدیریت قضایی اموال شهرداری تبریز به بیت المال بازگشته است.

شهردار تبریز افزود: همگرایی و همکاری بین ارگان‌ها طی سال گذشته باعث حل بسیاری از مشکلات و توسعه شهری شده است که نوسازی بیش از یک هزار تاکسی و خلع ید پیمانکار پسماند پس از سال ها از جمله اقداماتی است که طی چندین سال به حالت راکد باقی مانده بود و با همکاری تمامی ارگان به ثمر نشست.

وی افزود: امسال طبق بودجه ۱۶ هزار میلیارد تومان پروژه‌ عمرانی تعریف شده که این امر مرهون همدلی و هم‌افزایی بین شورای اسلامی شهر، شهرداری و سایر ارگان‌ها است.

شهردار تبریز همچنین در این دیدار از تمامی نهادها مخصوصا دادگستری در خصوص همکاری جهت برگزاری هرچه پررونق همایش بین الملی فرصت‌های سرمایه گذاری تبریز ۲۰۲۳ درخواست همکاری کرد.

در ادامه دیدار حجت الاسلام رسول برگی رئیس شورای اسلامی شهر تبریز نیز ضمن گرامیداشت یاد شهید بهشتی و یارانش و عرض تبریک به مناسبت هفته قوه قضاییه گفت: از حمایت ویژه تان از مدیریت شهری قدردانی می‌کنیم چرا که قوه قضاییه در حل مشکلات و خدمت‌رسانی به مردم از مدیریت شهری حمایت کرده است.

وی تصریح کرد: سعی ما ایجاد تحول در فرهنگ و حوزه حمل و ‌نقل است و در این راستا تعامل و همکاری دادگستری همیشه باعث بهتر شدن کارایی مدیریت شهری خواهد شد.

موسی خلیل اللهی رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی نیز در این جلسه با اشاره به عملکرد شهرداری تصریح کرد: در  میدان عمل از حیث تنوع خدمت رسانی، شهرداری با انبوه کار مواجه است.

وی افزود: در این دوره مدیریت شهری، تبریز شاهد یک سری تحول و تحرکات است و دیدگاه‌ها در این مدت کوتاه نسبت به شهرداری مثبت شده است و انتظار می‌رود این امر تداوم یابد. جهت اجرای بهتر و تسریع در اقدامات، دادگستری همکاری لازم را با مدیریت شهری در راستای رضایت شهروندان خواهد داشت چنانچه در باز پس‌گیری عواید حاصل از پرونده‌های مالی شهرداری که متعلق به بیت المال است، نیز همکاری شده است.

خلیل اللهی تصریح کرد: مردم‌ به آرامش در این شرایط بیشتر از هر چیز نیاز دارند. اجرای طرح‌های ورزش‌ همگانی که بنا بر گفته شهردار بیش از ۱۰ هزار نفر ثبت نامی داشته است، می‌تواند سطح آرامش شهروندان را افزایش دهد و دادگستری آماده همراهی در حوزه ورزش  است. چرا که شهرداری هر چقدر در ورزش همگانی فعالیت کند رضایت شهروندی افزایش می‌یابد.

انتهای پیام /