هزینه ۹ هزار و ۳۷۰ میلیارد ریالی برای ۲۰ رشته مسیرگشایی در تبریز
هزینه ۹ هزار و ۳۷۰ میلیارد ریالی برای ۲۰ رشته مسیرگشایی در تبریز
شهردار تبریز از هزینه ۹ هزار و ۳۷۰ میلیارد ریالی برای ۲۰ رشته مسیرگشایی طی سال گذشته خبر داد.

به گزارش شمس، یعقوب هوشیار امروز در یکصد و سی و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به تحقق ۱۱۵ درصدی بودجه حوزه عمرانی، اظهار کرد: با اضافه شدن اسناد بین راهی، شاهد افزایش میزان تحقق بودجه خواهیم بود.

وی میزان توزیع آسفالت سال گذشته در سطح شهر تبریز را بیش از ۲۰۰ هزار تن اعلام کرد و افزود: ۵۰ درصد این آسفالت ریزی شهرداری تبریز در مناطق محروم بوده است.

شهردار تبریز بهره برداری از شش تقاطع غیرهمسطح و همچنین ایجاد سه ایستگاه آتش‌نشانی را از جمله پروژه های مهم سال گذشته عنوان کرد.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری نگاه ویژه ای به موضوع مسیرگشایی بخصوص در مناطق کم برخوردار دارد، اظهار کرد: سال گذشته برای اجرای ۲۰ رشته مسیرگشایی از جمله ۴۵ متری انقلاب، علیپور، ابراز، سعیدی و علی بقال ۹۳۷ میلیارد تومان هزینه شده است.

هوشیار از اتمام عملیات اجرایی صفه جنوبی مجموعه مقبره‌الشعرا در اردیبهشت سال جاری خبر داد و گفت: صفه شمالی این مجموعه سال گذشته تکمیل و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

وی اجرای پروژه احیای میدان صاحب آباد، نصب دوربین‌های ترافیکی و مانیتورینگ شهر، تداوم اجرای خط ۲ مترو و همچنین تجهیز ناوگان اتوبوسرانی را جزو پروژه‌های بزرگ شهرداری تبریز در سال ۱۴۰۲ دانست.

به گفته هوشیار، در سال جاری چندین پروژه‌ دیگر از جمله ایجاد و توسعه مجموعه های فرهنگی، ورزشی در مناطق کم‌برخوردار نیز اجرا می شود.

پایان پیام/