هر تعدی علیه کشور بی جواب نخواهد ماند/ شهید باکری بسیار اهل فکر بود
هر تعدی علیه کشور بی جواب نخواهد ماند/ شهید باکری بسیار اهل فکر بود
وحیدی گفت: امروز دشمن می‌داند هر تعدی به کشور ما بی پاسخ نخواهد ماند اما گاهی این مساله را فراموش می‌کنند.

به گزارش شمس، احمد وحیدی در مراسم سالگرد شهید مهدی باکری و شهدای عملیات بدر و خیبر در تبریز اظهار داشت: شهدا شمع راه بشریت هستند و در این بین اختر الشهدا شهدایی هستند که در خط مقدم جنگیده‌اند، شهدایی که در غربت اسلام و مومنان به یاری آنها آمده‌اند.

وی ادامه داد: مجلس شهدا، مجلس توحید است چون شهید کسی است که از خود رهیده و به خدا پیوسته است و به تعبیر شهید سلیمانی شهدا ابتدا در زندگی شهیدند و سپس شهید می‌شوند.

وزیر کشور با اشاره به وصیت نامه شهید باکری گفت: شهید باکری در وصیت خود می‌گوید چقدر لذت بخش است که انسان برای دیدن ربش آماده باشد، آیا جز توحید از این کلام چیزی برداشت می‌شود‌؟

وی ادامه داد: شهید خود را شناخته که خدا را هم شناخته است پس از خدا بخواهیم ذره‌ای از این توحید شهید را به ما بچشاند. خدارا شکر که چنین مراسماتی وجود دارد تا هر زمانیکه ما را غفلت فرا می‌گیرد از غفلت بیدار شویم.

وحیدی با بیان اینکه شهدا به ما آموختند در مسیر حیات و سعادت چه کنیم، گفت:شهید باکری یک شخصیت عارف، عمیق، شجاع، مخلص، متفکر، نترس و متواضع بود؛ اگر کسی بداند شهید در این عملیات‌های مختلف چه کرده است ممکن است گوشه‌ای از ظرفیت‌های شهید را بفهمیم.

وی ادامه داد: همین عملیاتی که شهید باکری در آن شهید شد عملیات بسیار سخت بود و باید از هوری رد می‌شدند که امکان پشتیبانی آتش نبود، این موضوع جدا از این بود که اصلا تجهیزات چندانی وجود نداشت در حالیکه برای دشمن تعداد تجهیزات اهمیتی نداشت زیرا تجهیزات فراوانی داشتند.

وزیر کشور خاطرنشان ساخت: شهید باکری بسیار اهل فکر بود اما در مقابل دستورات اعتراضی هم نمی‌کرد و به همین دلیل آقای محسن رضایی که آن زمان فرمانده سپاه بود علاقه وافری به ایشان داشت.

وی ادامه داد؟ چه می‌شود که چنین شهدایی ما داریم؟آیا این حقانیت انقلاب را نشان نمی‌دهد؟ اینکه امروز جمهوری اسلامی بینی استکبار را به خاک مالیده و مسئولین غربی اعتراف می‌کنند که فشار حداکثری‌شان شکست خورده است، به واسطه این مردم و رهبر انقلاب است.

احمدی با اشاره به اینکه امروز دشمن در برابر اراده ملت سرافراز ما تسلیم است، عنوان کرد: امروز دشمن می‌داند هر تعدی به کشور ما بی پاسخ نخواهد ماند اما گاهی این مساله را فراموش می‌کنند. آنچه که بیش از هر چیز دیگری را دشمن باید بداند این است که ملت و رزمندگان ما هرگز از پیگیری توطئه‌های آنها دست نخواهند کشید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما در این مجالس با شهدا پیمان می‌بندیم که راهشان را ادامه می‌دهیم که ان‌شاالله پیروزی نزدیک است.

انتهای پیام/