حضور در پای صندوق رأی تکلیف الهی است/ شهید سلیمانی با استماع نام شهید باکری منقلب می‌شد
حضور در پای صندوق رأی تکلیف الهی است/ شهید سلیمانی با استماع نام شهید باکری منقلب می‌شد
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شرکت در انتخابات مجلس را برای هر ایرانی یک تکلیف الهی خواند.

به گزارش خبرنگار شمس، سردار سرتیپ پاسدار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه در مراسم اربعین شهادت سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» در تبریز با بیان اینکه بیش از ۴۱ سال است انقلاب بر دل‌های مردمان مسلمان سایه افکنده است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی چیزی غیر از اسلام نیست و در تمام مکتوبات امام یک کلمه بیشتر و کمتر از اسلام وجود ندارد.

وی افزود: قرن‌ها در این مملکت حکام بی‌لیاقت به امور دنیا و بیگانگان پرداختند و انقلاب اسلامی دل‌های بی‌شماری را بیدار کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اعلام اینکه دلداده‌های مکتبی انقلاب پرورش یافته‌ی امام، رهبری هستند، عنوان کرد: خبیثان عالم یک لحظه را برای دشمنی از دست ندادند و دشمن در ۴دهه دشمنی، یک مورد هم نتوانست پیروز شود.

وی بیان داشت: در خطه آذربایجان ستاره‌های بزرگی حضور داشتند و پویایی در انقلاب به قدری است که ستارگان بسیاری به وجود آورد.

سردار فدوی با اشاره به اینکه هرکس در این راه تقوای بیشتری از خود نشان دهد موفق می‌شود، خاطرنشان کرد: امام و رهبر انقلاب به تکالیف الهی خود عمل کردند و اطمینان دارند که خدا به وعده خود عمل می‌کند.

وی ادامه داد: توانمندی‌های انقلاب از مرزها فرا رفت و طیف گسترده‌ای از جهان اسلام را فرا گرفت و یک روزی در خرمشهر با دشمنان جنگیدیم و خیلی سریع از این مرحله عبور کردیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه شهید سلیمانی دلداده شهدای قبل از خود بود، یادآور شد: وقتی اسم شهید باکری می‌آمد حاج قاسم منقلب بود و اشکش سرازیر می‌شد، شهید سلیمانی وقتی که شهید کاظمی به شهادت رسید به شدت منقلب شد.

وی تصریح کرد: روند نیروی قدس با آمدن شهید سلیمانی متفاوت شد و نیروی قدس هر چقدر قوی باشد، دشمن در دلش واهمه پیدا می‌کند.

فدوی با بیان اینکه تمام سیاستمداران جهان، ترور حاج قاسم را حماقت آمریکا دانستند، ابراز داشت: هرکس نورانیت حاج قاسم را می‌دید، متوجه می‌شد که روزهای آخر شهید سلیمانی است، چه زیبا شهید سلیمانی سال‌های طولانی در راه خدا مبارزه کردن را به انتها رساند.

وی اضافه کرد: وقتی انسان تصاویر شهادت این عزیزان را می‌بیند، روضه حضرت علی اکبر(ع) را به یاد می‌آورد، چه زیباست انسان به تاسی از شهدای کربلا به دیدار معبود بشتابد.

این مقام نظامی شهید سلیمانی را یکی از مصادیق مشخصِ پرورش یافته امام خمینی(ره) نامید و گفت: برخی مواقع در اثر عدم انجام تکالیف دچار گرفتاری می‌شویم، اگر همه مردم مثل شهید سلیمانی عمل کنند نتیجه متفاوت و بهتر خواهد شد.وی تاکید کرد: در ۲ اسفند پای صندوق انتخابات رفتن یکی از تکالیف الهی است.

انتهای پیام/